2014-07-21, 08:41
Medlem
Ratis avatar
Radera bort dom där jävla stridsvagnarna.
Citera
2014-07-21, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati

Håller med... Eller gör åtminstone så att det är Lock-On med buzzard/jet på tanks.
Visst går det även om man kör med polare i buzzard och ena sitter i Missile-cam och man bombar tanken rakt uppifrån på hög höjd men de flesta gånger jag försökt mig på detta med randoms har det bara slutat med att nån idiot skjutit mig och tagit buzzarden själv.
Citera
2014-07-21, 13:02
Medlem
Tjejen88s avatar
Citat:
nån i min crew skrev att : Place sticky bombs all over your friend.Then have them go into passive mode.Next have them run up to the tank. when they are next to it detinate the bombs. The tank will explode & your friend wont take any damage.

har inte själv provat än så vet inte om det fungerar, men låter bra iaf .. lite revenge
Citera
2014-07-21, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen88
nån i min crew skrev att : Place sticky bombs all over your friend.Then have them go into passive mode.Next have them run up to the tank. when they are next to it detinate the bombs. The tank will explode & your friend wont take any damage.

har inte själv provat än så vet inte om det fungerar, men låter bra iaf .. lite revenge
Har inte heller själv provat, förutom satt sticky på NPC. Dom fäster bara på ryggen och sätt fyra stycken om du ska rå på en tanks.

Om du får chansen, prova sätt sticky på polaren (behöver ej vara passiv) och be han ringa på hos någon (eller än bättre, bli inbjuden) väl inte har du din egen suicide bombare, är mic på skrik nåt på arabiska

/D
Citera
2014-07-21, 17:21
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen88

Ja det borde funka utmärkt. Avskyr också tanksen så det skulle vara alldeles utmärkt om dom börjar spawna ute i öknen så kan snorungarna härja bäst dom vill. Å andra sidan kan det vara en kul utmaning att överlista folk i tanks, dyrt dock. RPG:n är min favorit för just det syftet.
Citera
2014-07-22, 11:56
Medlem
Mogaku-sans avatar
Igår kväll så ställde radion in sig på Radio Los Santos så nu slipper jag höra Beepbeep sången i ett av garagen. Vore önskvärt om de såg till att synka radion i garaget med den i lägenheten.
Citera
2014-07-22, 12:56
Medlem
Ratis avatar
Hur raderar man en bil från sitt garage? Har en bil som inte verkar gå att sälja som jag vill bli av med. Inte genom att köpa en ny bil då.
Citera
2014-07-22, 13:29
Bannlyst
Citat:
Hur raderar man en bil från sitt garage? Har en bil som inte verkar gå att sälja som jag vill bli av med. Inte genom att köpa en ny bil då.
Kör inte gatbilar så det blir fullt (Baller och Oracle för att sälja av vart 48 min) och välj bort den PV du inte vill ha.

/D
Edit:
Vill du inte ha massa gatbilar i garaget kan du ta ut dom på gatan och spränga dom, och är du "snål" kan du dränka dom oförsäkrade bilarna i nån sjö.
Senast redigerad av dwestos 2014-07-22 kl. 13:32.
Citera
2014-07-22, 13:58
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Kör inte gatbilar så det blir fullt (Baller och Oracle för att sälja av vart 48 min) och välj bort den PV du inte vill ha.

/D
Edit:
Vill du inte ha massa gatbilar i garaget kan du ta ut dom på gatan och spränga dom, och är du "snål" kan du dränka dom oförsäkrade bilarna i nån sjö.

Men det är en bil som jag köpt och som är försäkrad. Och går inte att sälja. Hur får man då bort den från sitt garage?
Citera
2014-07-22, 15:02
Bannlyst
Citat:

/D
Edit:

Citat:
Men det är en bil som jag köpt och som är försäkrad. Och går inte att sälja. Hur får man då bort den från sitt garage?
Ser ett lite skriv fel så förstår att du inte hajjade.

Ska såklart stå - Kör in lite gatbilar så garaget blir fullt (båda garagen om du har två) då måste du ersätta/skrota din osäljbara PV.

/D
Senast redigerad av dwestos 2014-07-22 kl. 15:03. Anledning: J*vla T9
Citera
2014-07-22, 16:41
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ser ett lite skriv fel så förstår att du inte hajjade.

Ska såklart stå - Kör in lite gatbilar så garaget blir fullt (båda garagen om du har två) då måste du ersätta/skrota din osäljbara PV.

/D

Då fattar jag bättre. Låter som en bra idé.
Citera
2014-07-23, 13:24
Medlem
har inte spelat på väldigt länge då ja tröttnade lite men ska börja igen!
såg att det kommit massa uppdateringar, kan man läsa någonstans vad de innehöll?

och kan man göra fler uppdrag ihop med kompisar nu, alltså bankrån osv som man gör i singeplayer, inbrott m.m?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in