2014-07-20, 11:04
Medlem
Stackarens avatar
Flygresor.se Deras reklam gör på riktigt att jag inte vill besöka deras hemsida. Jag skiter i om den är bäst. Går hellre in på något annat när jag kollar efter billiga flyg.

Triggervarning https://www.youtube.com/watch?v=Lw1aOJgbXpA
Citera
2014-07-21, 15:09
Medlem
Reklamen för Storytel som går i tid och otid på radio. Hemska rösten till någon Bridget Jones bok som skär i öronen!
Citera
2014-07-21, 17:47
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Caramba: Kom och hämta 100 fri spins. Fri spins??? Det heter free spins!!
Telenors nya reklam med vänte-tema . Fy fan.
Citera
2014-07-21, 22:01
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Har börjat störa mig enormt på Pepsodent-reklamen med ''Pappa och Henry''
http://www.youtube.com/watch?v=rWmTRp2cx9c
Citera
2014-07-21, 22:46
Medlem
Är det någon som förstår syftet med McDonalds-reklamen med ett gäng osnutna snorungar som kastar mat och häller ut dricka?
Det är ju för helsike ingen reklam, bara avskräckande! Kan Max eller BK tänkas ligga bakom reklamfilmen?

Jag äter aldrig på McDonalds (kan möjligen två gånger per år köpa mat i deras drive-in) men inte tusan går det till så? Hade min dotter betett sig på det där idiotiska viset hade det blivit typ noll julklappar de närmaste 78 åren.
Citera
2014-07-21, 22:48
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Vitapro reklamen är väl ingen höjdare? Den där Niklas Wahlgren sjunger på stan.
Den är ju så pinsam - i stil med en jingel på en lokalradiostation. Hur faan kunde han ställa upp på detta? Är inte han ihop med Bagge? De borde väl ha pengar så det räcker.
Citera
2014-07-21, 23:30
Medlem
junazs avatar
Insåg hur mycket jag avskyr IKEAs reklamfilmer. Framförallt är det pga att det alltid är nån vidrigt cheesy låt från helvetet som anspelar på aktuell kampanj, vilket jävla skräp det är. Man vill ju skära av sig öronen med rakblad när musiken rullar igång.
Citera
2014-07-22, 05:10
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Insåg hur mycket jag avskyr IKEAs reklamfilmer. Framförallt är det pga att det alltid är nån vidrigt cheesy låt från helvetet som anspelar på aktuell kampanj, vilket jävla skräp det är. Man vill ju skära av sig öronen med rakblad när musiken rullar igång.

Gör inte det. Du kommer att höra den ändå.
Citera
2014-07-22, 05:48
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Gör inte det. Du kommer att höra den ändå.
Risken finns väl...
Citera
2014-07-22, 11:03
Medlem
Vilgotaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Har börjat störa mig enormt på Pepsodent-reklamen med ''Pappa och Henry''
http://www.youtube.com/watch?v=rWmTRp2cx9c
Ja den blir bara värre.
Citera
2014-07-22, 16:17
Medlem
Storalfs avatar
Jag är oerhört trött på telenor-reklamen där snubben står vid grillen och "väntar på att glöden ska bli perfekt". Den är inte bara fjantig utan förekommer fan vid varje reklampaus på alla fyrans alla olika kanaler.
Citera
2014-07-22, 18:57
Medlem
Såg nån jävla reklam, säkert ikea eller liknande.. Några svarta småungar som dansade breakdance..

Vad är det med alla dessa reklamen att rikta sig mot ungdomen, då ska det alltid vara hiphoppare och vita ungar som ska leka gangsters, tänker på den där pantamera som fanns förut och allt annat.

Reklambyråerna trycker ner mångfalden i halsen på oss. "Nu jävlar ska ni acceptera detta!".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in