2014-07-21, 16:18
Medlem
CraigChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Om vi (läs Arsenal) värvar en bra DM så måste ju Wenger peta någon av Wilshere och Ramsey. Behåller Ramsey samma form som förgående säsong ser jag honom som given, undra om Wenger kommer peta Jack isåfall, jag tvekar.

Med tanke på att Wilshere vart petad till förmån för Ramsey/Arteta hela förra säsongen så ser jag det som väldigt troligt att han även kommer vara "petad" denna säsong.

Antagligen kommer Ramsey och Wilshere roteras på CM platsen så de inte överspelas.
2014-07-21, 16:34
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
Fast med tanke på hur grymmt bra Ramsey var som om förra säsongen vore det dumt att spela han där. Men ja han kan ju göra det. Gillar inte Cavani, sen han gåt till psg tycker jag inte han är bättre än Giroud.
Tycker inte Cavani hat vart så Jävla bra heller. Inte i landslaget heller tycker han e rätt överskattad
2014-07-21, 16:38
Medlem
keranos avatar
Evra till Juventus vart precis officiellt från United.
2014-07-21, 16:45
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Evra till Juventus vart precis officiellt från United.

Evra - Chiellini - Barzagli - Lichtsteiner att vänta då under Allegri?

Hyfsad mittbacksbredd med Bonucci och Ogbonna på bänken (som iofs knappast imponerat i Juve).

Tråkigt att italienska klubbar anammat den turkiska stilen, dock. Vidic, Evra, A. Cole...
2014-07-21, 17:01
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Evra - Chiellini - Barzagli - Lichtsteiner att vänta då under Allegri?

Hyfsad mittbacksbredd med Bonucci och Ogbonna på bänken (som iofs knappast imponerat i Juve).

Tråkigt att italienska klubbar anammat den turkiska stilen, dock. Vidic, Evra, A. Cole...

Lite trötta värvningar förvisso, men just Juves backuppsättning är enorm. Jag tror det kan bli en väldigt bra CL-säsong för Juve.

Skulle vara kul om de behöll Pogba och Vidal.

Just nu:

Buffon

Liechsteiner Barzagli Chiellini Evra

Pogba Pirlo
Vidal

Marchisio Tevez

Llorente

Skulle vara trevligt med två renodlade yttrar. Detta lag kan vinna CL, vilket iofs Juve kunnat i två års tid. Förhoppningsvis spelar man ut i Europaspelet, och inte spelar för kryss på bortaplan som man gjorde under Conte.

Edit: En bänk med Caceres, Bonucci, Ogbonna, Asamoah, Giovinco. Lägg till typ Morata, och så två yttrar så är det en galen trupp.
Senast redigerad av anteri17 2014-07-21 kl. 17:03.
2014-07-21, 17:21
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
James Rodriguez has returned to Madrid after he met with his agent in Portugal. The announcement of joining Real Madrid is very close. [as]

James Rodriguez's presentation as a Real Madrid player is expected to be tomorrow at 1PM at the Bernabéu. [@bernabeudigital]

Real Madrid will announce James Rodriguez's signing from Monaco tonight. [@Manu_Sainz]

https://twitter.com/Realmadridplace

Citat:
Madrid have agreed to pay €75 million for James, although this figure could rise to €80m on account of a series of add-ons. Originally, the sum contemplated by the Madrid club was not supposed to exceed €60m.

James will sign a six-year deal with the current champions of Europe, in what has become common practice for Real's recent signings. The player will take home around €7 million net per season. These terms were agreed several days ago and the deal is awaiting the finishing touches to be added.

http://www.marca.com/2014/07/21/en/football/real_madrid/1405926623.html

Det är för mycket pengar. Särskilt €7m i lön till James som så gärna vill till oss.
Senast redigerad av TKD_1337 2014-07-21 kl. 17:33.
2014-07-21, 17:30
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Lite trötta värvningar förvisso, men just Juves backuppsättning är enorm. Jag tror det kan bli en väldigt bra CL-säsong för Juve.

Skulle vara kul om de behöll Pogba och Vidal.

Just nu:

Buffon

Liechsteiner Barzagli Chiellini Evra

Pogba Pirlo
Vidal

Marchisio Tevez

Llorente

Skulle vara trevligt med två renodlade yttrar. Detta lag kan vinna CL, vilket iofs Juve kunnat i två års tid. Förhoppningsvis spelar man ut i Europaspelet, och inte spelar för kryss på bortaplan som man gjorde under Conte.

Edit: En bänk med Caceres, Bonucci, Ogbonna, Asamoah, Giovinco. Lägg till typ Morata, och så två yttrar så är det en galen trupp.

Juve har ett starkt lag, men det känns nog ändå som Vidal försvinner. Jag tror inte man tappar både honom och Pogba, men det känns som att någon lär lämna, och Vidal känns troligast. Jag hade ärligt talat inte blivit förvånad om Vidal hamnat i Man United, och t.ex. Nani hade gått andra vägen. Juve hade behövt förstärkning på kanten och det hade inte överraskat mig direkt. Vi får se vad de hittar på, men en ytter får de nog ta in.
2014-07-21, 17:33
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Juve har ett starkt lag, men det känns nog ändå som Vidal försvinner. Jag tror inte man tappar både honom och Pogba, men det känns som att någon lär lämna, och Vidal känns troligast. Jag hade ärligt talat inte blivit förvånad om Vidal hamnat i Man United, och t.ex. Nani hade gått andra vägen. Juve hade behövt förstärkning på kanten och det hade inte överraskat mig direkt. Vi får se vad de hittar på, men en ytter får de nog ta in.

Jo, det lutar kanske lite åt det hållet. Juve har ju Asamoah och Marchisio som är innerfältare också. Man har det ganska bra ställt centralt på mittfältet.
2014-07-21, 17:57
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Fans who visited the Bernabeu today were not allowed to enter the President's Box.

Welcome James Rodriguez. #BienvenidoJames

http://t.co/6Ptx8foxTP | Tomorrow's Bernabeu Tour postponed. Reason: official event at the stadium tomorrow.

#WelcomeJames
Då kan man väl i princip räkna med att det är 100%. Både positivt och negativt med James ankomst.
2014-07-21, 18:18
Medlem
Galen värvning, frågan e vilka Monaco tar in för pengarna?
2014-07-21, 18:37
Bannlyst
Känns som att Monaco har sålt sina ambitioner i och med försäljningen av James. Tråkigt. Hade sett fram emot att se de spela i CL men nu kommer man få svårt att locka större namn.
2014-07-21, 18:38
Bannlyst
Durmaz är tydligen nästan klar för Olympiakos. Nu lär han spela CL regelbundet vilket förhoppningsvis gynnar svenska landslaget.

Bara bra att allt fler svenskar lämnar den turkiska ligan som är så överhypad och usel. Finns bara föredettingar där. http://www.fotbollskanalen.se/andra-ligor/uppgifter-durmaz-nara-champions-league-klubb/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in