2014-05-06, 00:07
Medlem
kEzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moki
Kul att se er tillbaka, trist dock att ni väljer att komma tillbaka dagen EFTER det att det varit dubbel xp hela weekenden, om ni nu försöker levla.

Var visst lvl 48 på min Jedi, har en känsla att jag klarar det ändå, även fast jag vart boostad igenom storyn, så jag ligger typ 1-2 lvl bakom det man egentligen ska göra. Jag har lärt mig min läxa.
Citera
2014-05-06, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kEzi
Var visst lvl 48 på min Jedi, har en känsla att jag klarar det ändå, även fast jag vart boostad igenom storyn, så jag ligger typ 1-2 lvl bakom det man egentligen ska göra. Jag har lärt mig min läxa.

Backa ett par planeter och kör Heroics så löser det sig snabbt
Citera
2014-05-07, 13:58
Medlem
sneakykugs avatar
tjena! jag skulle höra om ni kan hjälpa mig välja ras till min sorcerer. vill köra på male chiss eller rattataki. villken tycker ni?
Citera
2014-05-07, 19:08
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakykug
tjena! jag skulle höra om ni kan hjälpa mig välja ras till min sorcerer. vill köra på male chiss eller rattataki. villken tycker ni?

Det är en rent kosmetisk fråga, finns inga fördelar med den ena eller den andra. Jag skulle föredra en rattaki.
Citera
2014-05-08, 16:03
Medlem
sneakykugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leathur_l
Det är en rent kosmetisk fråga, finns inga fördelar med den ena eller den andra. Jag skulle föredra en rattaki.

nä det vet jag var kosmetisk/lore jag undrade. men blev en rattataki och han blev awesome! tack för hjälpen och fyfan va roligt spelet är! mycket roligare än när jag spelade när det släpptes
Citera
2014-05-08, 16:26
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakykug
nä det vet jag var kosmetisk/lore jag undrade. men blev en rattataki och han blev awesome! tack för hjälpen och fyfan va roligt spelet är! mycket roligare än när jag spelade när det släpptes

Det som gör mig rädd att när spelet kom ut var den grymt bra med story etc, nu uppmanara alla mina bekanta att börja lira spelet igen för den är sjuk mycket bättre nu vad jag förstått...ska undvika spelet tills hösten närmar sig =S
Citera
2014-05-11, 23:13
Medlem
Tjena!!

Har varit borta från star wars ca 1 år...Jag vet lång tid. Men har helt enkelt bestämt mig att börja igen!! Hur ser det ut spelar folk? Ska man välja någon speciell server var de finns mycket svenskar o många guildereller helt enkelt server var folk spelar!! Spelas spelet fortfarande ?
Citera
2014-05-12, 08:40
Medlem
sneakykugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tutogrande
Tjena!!

Har varit borta från star wars ca 1 år...Jag vet lång tid. Men har helt enkelt bestämt mig att börja igen!! Hur ser det ut spelar folk? Ska man välja någon speciell server var de finns mycket svenskar o många guildereller helt enkelt server var folk spelar!! Spelas spelet fortfarande ?

mycket folk som spelar verkar det som. aldrig tomt och flashpoint poppar snabbt. jag spelar på The Red Eclipse som verkar som den största servern i europa. trevligt att du kommer tillbaka! alla borde spela detta spel:P
Citera
2014-05-13, 07:32
Medlem
Babben87s avatar
Fan vad F2P inte är gratis. Kan inte ens spela med alla mina karaktärer sedan jag var subscriber. Kunde inte aktivera fler än 6 stycken, och när jag spelar så skickar jag ofta över väldigt mycket mats och skit mellan dem. Inga cash makes me bored....
Citera
2014-05-14, 22:05
Medlem
är det mycket svenskar på red eclipse?
Citera
2014-05-15, 09:26
Medlem
Babben87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tutogrande
är det mycket svenskar på red eclipse?
No idea. www.ruthless.se spelar på ToFN vet jag.
Citera
2014-07-15, 14:25
Medlem
tjena är så att jag försöker köpa gaming time till detta infernaliska jävla spel men det spelar ingen roll hur jag gör får det inte till att funka

jag har ett swedbank mastercard debit card och det borde funka och enligt swedbank så är det inget fel på detta hållet och måste då vara fel på amerikanarnas sida men undrar om det finns något work aroud eller hur man annars ska göra??

nån som kan hjälpa mig vill köpa den 180 days game timen för 99,83 kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in