2014-06-19, 06:35
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aa-men-dura
Har läst runt en hel del i recensionstrådarna om olika FKKs och googlat en hel del och blivit extremt sugen på att testa det här. Har inte hunnit läsa igenom hela den här tråden än så jag ber om ursäkt om mina frågor redan är besvarade.

Vad jag har förstått så duschar tjejerna mellan varje session, men tvättar dom håret också? Kan tycka att det känns ofräscht med ingrodd svett i håret som det säkert lär bli efter några timmars skoj.

Vet inte, men det är mycket möjligt. Ingen jag varit med har luktat det minsta svett någonstans, så det är väl troligt.

Citat:
Angående rökning - är det vanligt att tjejerna röker? Jag gillar att kyssas men är det något jag avskyr så är det när personen man gör det med nyligen har rökt.

De flesta gör det ja, men inte alla.

Citat:
En sista fråga, hur gör ni för att hitta personer i er umgängeskrets som är likasinnade när det gäller såna här typer av aktiviteter? Jag skulle aldrig kunna få för mig att fråga öppet om något polare ska hänga med på bordell liksom. Har inga problem med att åka själv, men det är ju roligare att ha lite sällskap!

Tja, man får söka på nätet och kontakta folk via PM, e-mail osv. för att hitta reskamrater man gillar och litar på.

/Medlemmen BlueStar

------------------------------------

Tänk på att det inte är tillåtet att i inläggen på Flashback forum skriva att man söker reskamrater till sexturistmål, då det kan bryta mot såväl regel 1.01 som kopplerilagen:

https://www.flashback.org/announcement.php?f=23

Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Moderatorn BlueStar
Senast redigerad av BlueStar 2014-06-19 kl. 06:46.
Citera
2014-06-23, 21:21
Medlem
Nu var det 4 år sen jag var på Artemis sist och då hade jag med mig whisky i en diskret flaska som det gick att skåpsupa lite på då och då utan problem. Ville ju inte punga ut flera hundra i baren. Snål på spriten men frikostig på flickorna.

Ska snart ner igen och undrar om det är nån som vet hur lätt det är att göra detta nuförtiden?

Tänkte om de har byggt om omklädningsrummen, skaffat kameror överallt eller liknande?

Nån som har koll på detta?
Citera
2014-07-06, 15:45
Medlem
Tänkte ta bil eller mc till Atmos i Hamburg eller Artemis Berlin. Hur är det med parkering? Speciellt Atmos ser det ut att vara mitt i ett industri område. Är det säkert att parkera mc där under eftermiddag/kväll?
Kan man förvara mc kläder någonstans? Det krävs ju lite utrymme för hjälm och ställ och stövlar.
Citera
2014-07-06, 16:17
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk2003
Tänkte ta bil eller mc till Atmos i Hamburg eller Artemis Berlin. Hur är det med parkering? Speciellt Atmos ser det ut att vara mitt i ett industri område. Är det säkert att parkera mc där under eftermiddag/kväll?
Kan man förvara mc kläder någonstans? Det krävs ju lite utrymme för hjälm och ställ och stövlar.

Hur det är på Atmos kan jag inte svara på men på Artemis är det inga problem. MC kläder får du plats med i skåpet, och om inte i "bagagerummet" vid entrén. Mc´n står nog säkrare på Artemis gård än på vilken gata som helst i Sverige.

/Antex
Citera
2014-07-06, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Hur det är på Atmos kan jag inte svara på men på Artemis är det inga problem. MC kläder får du plats med i skåpet, och om inte i "bagagerummet" vid entrén. Mc´n står nog säkrare på Artemis gård än på vilken gata som helst i Sverige.

/Antex

Tackar... får nog bli en mc tur då.
Citera
2014-07-09, 15:12
Medlem
Tja, en enkel men viktig fråga till alla som har varit på Artemis. Finns det bankomat?
Citera
2014-07-09, 18:18
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolga22
Tja, en enkel men viktig fråga till alla som har varit på Artemis. Finns det bankomat?

Ja.
Citera
2014-07-09, 22:03
Medlem
Citat:

Ja finns, men jag har varit med om att den inte funkar. Så ha alltid lite i reserv eller se till att ta ut innan du går på sejour.
Citera
2014-07-09, 22:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyOtherSelf
Nu var det 4 år sen jag var på Artemis sist och då hade jag med mig whisky i en diskret flaska som det gick att skåpsupa lite på då och då utan problem. Ville ju inte punga ut flera hundra i baren. Snål på spriten men frikostig på flickorna.

Ska snart ner igen och undrar om det är nån som vet hur lätt det är att göra detta nuförtiden?

Tänkte om de har byggt om omklädningsrummen, skaffat kameror överallt eller liknande?

Nån som har koll på detta?

Ja, det är kameror i omklädningsrummen, för din skull (stöldrisk). Jag har tagit några klämtare från whiskyn både i omklädningsrummet (framför kameran ) och på toa. Aldrig några problem. Det här är inte Sverige, det är Tyskland... Personal privacy... Givetvis fattar klubben att inte många roar sig med halvdussinet öl för hundringen styck, när det är knulla man vill... De tjänar bra med pengar ändå...
Senast redigerad av WordWarrior 2014-07-09 kl. 22:34.
Citera
2014-07-09, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Ja finns, men jag har varit med om att den inte funkar. Så ha alltid lite i reserv eller se till att ta ut innan du går på sejour.
åfan självklart tänkte jag dra ut en bunt innan men man vet aldrig om man blir för generös mot tjejerna där inne
Citera
2014-07-09, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, det är kameror i omklädningsrummen, för din skull (stöldrisk). Jag har tagit några klämtare från whiskyn både i omklädningsrummet (framför kameran ) och på toa. Aldrig några problem. Det här är inte Sverige, det är Tyskland... Personal privacy... Givetvis fattar klubben att inte många roar sig med halvdussinet öl för hundringen styck, när det är knulla man vill... De tjänar bra med pengar ändå...

Oj! Är det sant att det kan kosta flera hundra att drick i baren?! Jag antar att ni har med er flaskan i kavajen när ni går på krogen också. Nej, skämt åsido skulle jag skämmas över att som vuxen man inte ha råd att köpa lite alkohol i baren om jag önskade det utan istället behöva springa till skåpet och smygsupa. Min grundinställning är att har jag inte råd med något avstår jag hellre än att skämma ut mig.
Citera
2014-07-09, 23:15
Medlem
Citat:
åfan självklart tänkte jag dra ut en bunt innan men man vet aldrig om man blir för generös mot tjejerna där inne

Någon som vet vad dt står på kontoutdraget sedan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in