Citat:
Ursprungligen postat av
aa-men-dura
Har läst runt en hel del i recensionstrådarna om olika FKKs och googlat en hel del och blivit extremt sugen på att testa det här. Har inte hunnit läsa igenom hela den här tråden än så jag ber om ursäkt om mina frågor redan är besvarade.
Vad jag har förstått så duschar tjejerna mellan varje session, men tvättar dom håret också? Kan tycka att det känns ofräscht med ingrodd svett i håret som det säkert lär bli efter några timmars skoj.
Vet inte, men det är mycket möjligt. Ingen jag varit med har luktat det minsta svett någonstans, så det är väl troligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
aa-men-dura
Angående rökning - är det vanligt att tjejerna röker? Jag gillar att kyssas men är det något jag avskyr så är det när personen man gör det med nyligen har rökt.
De flesta gör det ja, men inte alla.
Citat:
Ursprungligen postat av
aa-men-dura
En sista fråga, hur gör ni för att hitta personer i er umgängeskrets som är likasinnade när det gäller såna här typer av aktiviteter? Jag skulle aldrig kunna få för mig att fråga öppet om något polare ska hänga med på bordell liksom. Har inga problem med att åka själv, men det är ju roligare att ha lite sällskap!
Tja, man får söka på nätet och kontakta folk via PM, e-mail osv. för att hitta reskamrater man gillar och litar på.
/Medlemmen BlueStar
------------------------------------
Tänk på att det inte är tillåtet att i inläggen på Flashback forum skriva att man söker reskamrater till sexturistmål, då det kan bryta mot såväl regel 1.01 som kopplerilagen:
https://www.flashback.org/announcement.php?f=23
Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.
/Moderatorn BlueStar