2014-06-27, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James91
LÄNKTEXT

Vågar inte smaka

ser inte ut som ksalol (alprazolam)
Citera
2014-06-27, 19:03
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeDoo
ser inte ut som ksalol (alprazolam)

Frågan är vad det är... Vågar inte stoppa i mig utan att få bekräftat men frustrerande att man KAN ha något roligt som bara ligger och väntar.
Citera
2014-06-28, 08:30
Medlem
jag tänkte mest klargöra för dig att det inte är xanor, eftersom att nån pärla på förra sidan skrev att det kunde vara det. men det är det inte

jag har ingen aning om vad du har för piller. testa googla alla ord du hittar på paketet.
Citera
2014-06-28, 22:04
Medlem
James91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeDoo
jag tänkte mest klargöra för dig att det inte är xanor, eftersom att nån pärla på förra sidan skrev att det kunde vara det. men det är det inte

jag har ingen aning om vad du har för piller. testa googla alla ord du hittar på paketet.

Förstod det Har ingen förpackning utan det är lösa piller
Citera
2014-06-30, 18:54
Medlem
Hej. Fick ett erbjjudande om lyrica 300 mg för fyrtio kr st. Har googlat och kollat fass men infon där verkar inte direkt överensstämma med det jag blev erbjuden; dessa kapslar är ljus och mörkblå med "torrent" på den ljusa sidan och tärningssymbolen för siffran fem innesluten i en liten kvadrat på den mörkblå sidan. Någon som kan kasta lite ljus över vad jag blivit erbuden? Kan påpeka att jag haft en ytterst friktionsfri relation med killen ifråga.

Har redan kollat med fass där man skriver in utseende osv men ej fått träff

Tack på förhand!
Citera
2014-06-30, 19:38
Medlem
Nån som känner till något om små runda ljusgröna tabs som sägs vara xanor 2mg?
Citera
2014-07-02, 16:06
Medlem
Fick två typer av tabletter som skulle vara metadon. Kände inte igen dem så jag sökte på märkningen.

METOCL (tydligen Metoclopramide förstod jag det som). Skåra..
Antar att det inte finns några metadon som har den märkningen?

Ett par andra lite mindre som skulle vara 10 mg metadon hade ingen märkning alls utan var bara små vita piller utan någon skåra eller märkning alls... Finns inga metadon som ser ut så eller hur? Inte ens importerade?

Skulle kunna lägga upp bild men känns inte riktigt nödvändigt då jag inte lyckas få till någon bra skärpa på dem.

Vill väldigt gärna veta vad det är men också få bekräftat att det säkerligen inte är metadon.

No hardfeelings mot personen jag fick dessa av då jag utan tvekan förstår att han själv blev lurad..
Citera
2014-07-02, 17:02
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stadatskrivbord
Fick två typer av tabletter som skulle vara metadon. Kände inte igen dem så jag sökte på märkningen.

METOCL (tydligen Metoclopramide förstod jag det som). Skåra..
Antar att det inte finns några metadon som har den märkningen?
Är det metoklopramid (LM vid illamående) så är det inte metadon.
Citera
2014-07-02, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik686
Är det metoklopramid (LM vid illamående) så är det inte metadon.

Nej precis det förstår jag, tänkte mer på de små omärkta pillren nu.. Ifall personen tänkte att jag inte skulle märka någonting för att jag tar båda stora och små? Eller finns det överhuvudtaget några sådana metadon-piller?

Personen jag köpte dessa av lurade mig inte utan det är nog snarare han som blev blåst då han alltid levererar bra med allt annat men jag just nu bad specifikt om ifall han kunde hjälpa mig fixa metadon och avskyr att ta kontakt med okända människor och "chansa" på ifall de kan hjälpa mig med varor eller metadon, dessutom stirrar de mest lite förvirrat och försöker övertala mig att köpa deras "grymt bra kola" eller gräs som jag är helt ointresserad av och sub har jag redan en fantastisk kran till..

Nej får ta mig i kragen när jag ändå bor i Stockholm borde det inte vara så svårt att fixa en kontakt man kan möta lite diskret och snabbt och smidigt genomföra affären. Det är synd att "jag betalar gärna extra för bättre grejer och bra service" istället låter som "Hej blås mig jag är färsk", trots att jag varit inne i opiatsvängen i 7 år men lyckats sköta jobb och ser ganska oskyldig/diskret ut..
Citera
2014-07-05, 16:19
Medlem
Jag har nu tagit kort på tabletterna.

Tog med de stora som skulle vara 20 mg bara för att..

Men det är främst det lilla omärkta pillret jag vill ha era tankar kring.
Vet ni vad det är?
Det påstås vara 10 mg metadon så frågan är finns det något metadonpiller som ser ut så vad ni vet? Har ni kanske koll på något annat piller som florerar som ser ut så och vad de är?

Funderar på om det finns möjlighet att de små är verkliga (min kontakt som sålde dessa till mig säger att han fått effekt på de små men han inte provat de stora märkta METOCL.. Han är ärlig och så men jag vet inte om han har någon vidare koll på opioider).

Då jag behöver så otroligt mycket för att känna effekt vill jag inte testa mig fram (och jag är inte helt dum i huvudet, förutom att jag började med opioider/opiater dock.

BILD:
http://www.anony.ws/image/DLce

Ifall ni tittar på bilden, på pillret i den den röda kvadraten med pilen mot sig.
Finns det någon chans det är ett Metadon-piller? Eller är ni helt säkra på att det inte är det?
Oavsett vad är dessa troligtvis importerade från Mellanöstern vill jag ni har i åtanke.

Väldigt tacksam för svar.
Citera
2014-07-05, 20:19
Bannlyst
Snabb fråga bara, tog tre st Rivotril (2mg) igår, sist var en vecka sedan (tog två st då)

Hur kommer jag reagera om jag stoppar i mig 2 idag? Eller behöver jag minst 3 som igår? Har tråkigt. zz
Citera
2014-07-05, 20:51
Medlem
CpGurrAs avatar
Minns att det fanns Metadon från Norge på 20mg. Kan se ut så här https://www.google.se/search?q=metadon+norge&source=lnms&tbm=isch&sa=X&e i=5Ei4U8XgFoiH4gTm_IGgDg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1680& bih=925#facrc=_&imgdii=_&imgrc=xSvgpXj2rvfyjM%253A %3Bd7f6-QgEMzy3dM%3Bhttp%253A%252F%252Foi43.tinypic.com%25 2Fei1tn9.jpg%3Bht tps%253A%252F%252Fwww.flashback.org%252Fsok%252Fik torivil%253Ft%253D297741%3B1600%3B900 och är troligtvis 20mg metadon från norge. Googlade Metadon Norge.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in