Citat:
Micro och varmare och alla de kvinnliga Flashback-kändisarna är faktiskt ganska mellanmjölk om jag ska vara ärlig, jag menar, du ska tänka på att jag är en person som har en otrolig förkärlek för groteska personligheter
det är inte på något sätt en slump att min avatar ser ut som den gör även om jag rent politiskt är rätt förnuftig 
det är inte på något sätt en slump att min avatar ser ut som den gör även om jag rent politiskt är rätt förnuftig 
I vilket fall kallar sig ingen av dem för feminist.
Det är din politiska inställning samtidigt som du ställer dig positiv till feminism som inte går ihop.
I feministers ögon är alla som röstar på SD både rasister och kvinnohatare så hur du får det att gå ihop är för mig ett mysterium.
Jag förstår att du gillar groteska personligheter vilket kan förklara din uteblivna reaktion mot Åsa Romson's idiotiska uttalande, men jag gör det inte. Fast jag ogillar ännu mer extremt ogroteska och artificiellt normala människor som gör allt för att passa in, i alla lägen. De som håller med om allt som den egna gruppen säger utan att förstå vad de håller med om, för att känna att de tillhör något. Typ feminister.

I varje fall så borde feminismens negativa inverkan på samhället vara uppenbar även för dig, när ett av språkrören för ett av Sveriges största partier kommer undan med rasistiska och sexistiska uttalanden mot en grupp människor.
Ska jag behöva dra paralleller till nazism för att poängen ska bli tydlig nog?