2014-06-26, 02:51
Medlem
Nackdelen med att vara sambo med någon under en längre tid är att man kan stå bredvid ett objektivt sett ursnyggt fruntimmer (sambon) i duschen utan att få ståkuk. Då handlar det mer om att situationen skapar stämningen, mer än att det står en naken kärring framför mig.

Däremot, om jag skulle träffa någon ny och se henne naken första gången så kan det ju bli ett jävla liv, eller en nytändning kanske.
Citera
2014-06-26, 02:56
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Jag blir inte upphetsad av porr. Nakna tjejer i verkligheten däremot är någonting helt annat. Jag älskar min flickvän djupt och blir kåt när jag kysser henne eller smeker hennes kropp men hon är ännu inte tillräckligt utvecklad för att jag skall bli kåt bara av att titta på henne. Hennes storasyster däremot har ju lite mer former.

Say what now?? Vadå "inte tillräckligt utvecklad"?? Det låter som ett barn och såna ska du vare sig kyssa eller smeka...
Citera
2014-06-26, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Euphelia
Men om man tittar på bilder på nakna tjejer som man samtidigt tycker är snygga?

ja de flesta gör nog det, det ligger nog lite i mannens natur numera att tänka på sex när han ser en naken kvinna som är vacker. Och om denne tittar på porr så är ju avsikten ganska uppenbar.
Citera
2014-06-26, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Euphelia
Blir alla killar upphetsade av att titta på porr (specifikt: bilder på nakna tjejer)? Finns det någon kille som inte gör det? Blir ni det, trots att ni har en flickvän som ni älskar djupt?

Jag ställer frågan för att jag är nyfiken. Den må tyckas vara naiv och självklar, men är den verkligen det? Jag som tjej blir inte upphetsad av att se nakna killar eller bilder, utan i mitt fall handlar nästan allting om tankar och känslor för en specifik person och denna personen (partnern) får då total "uppmärksamhet", både mentalt, fysiskt och emotionellt. Finns det någon kille som är likadan, dvs inte skulle bli/vara intresserad av och/eller bli upphetsad av andra nakna tjejer än sin flickvän?

Jag vill gärna ha seriösa svar, så om ni anser att det är en dum fråga, var vänliga och svara inte. Jag söker inga negativa kommentarer eller påhoppningar på mig, utan frågar av intresse och nyfikenhet.

Varför blandar du ihop porr och flickvän? Antar att du AVSKYR att se snygga killar på film/tidningar/irl eftersom du har pojkvän? Du tittar direkt undan och du stänger av programmet direkt om en snygging kommer på. Eller?
Citera
2014-06-26, 10:57
Medlem
Skrevlusens avatar
Visst är det väl trevligt att se, men inte så att man får stånd så fort man ser en naken tjej (om man nu inte har gjort det på väldigt länge)
Citera
2014-06-26, 11:14
Bannlyst
Alltså hade jag slutat tända på kvinnokroppen så hade jag väl gått och blivit asexuell vill jag anta och hade därmed inte tänt på tjejen hellre längre. Däremot att man inte vill ligga med någon annan än tjejen är ju en sak men mäns sexualitet är visuell och det är inget som förändras bara för att man blir kär.
Du kan inte ju inte projicera din sexuelitet och hur du funkar på oss män hjärtat så släpp det där bara för det är inget du behöver gå och oroa dig för för det finns ingen naken tjej på bild i världen som är bättre än sin egen hona naken i sin säng.
Citera
2014-06-26, 11:20
Moderator
tobess avatar
Ja, män blir upphetsade av (snygga) nakna kvinnor. Det är en biologisk reaktion och kommer att vara så helt oavsett om man är i ett parförhållande eller inte.
Citera
2014-06-26, 16:10
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marakeca
Say what now?? Vadå "inte tillräckligt utvecklad"?? Det låter som ett barn och såna ska du vare sig kyssa eller smeka...
Gå in på hans profil och kolla övriga inlägg så ser du vad du har att göra med...
Citera
2014-06-26, 16:13
Medlem
alrajts avatar
Älskar nakna tjejer! gärna lite yngre, bakifrån så skinkorna låter sådär härligt när man trycker in sin hårda kuk i dem
Citera
2014-06-26, 16:19
Medlem
TheBurdens avatar
Vad gäller porr så ger det mig inte så mycket längre. Visst funkar det i brist på annat, men det är långtifrån lika roligt med porr som när man var 20.

Jag föredrar bilder (helst amatörbilder) på halvnakna kvinnor. T. ex. en bild på en tjej i stringtrosor med snygg stjärt. Det lämnar lite över åt fantasin.
Citera
2014-06-26, 16:46
Medlem
Kolla på foto av snygg tjej. Knappast så upphetsande. Om någon går förbi i verkligheten och är sjukt snygg - ja då tittar man. Detta är väl närmast inbyggt i hjärnan och enda undantaget är väl om man är tokförälskad och verkligen inte har nåt annat i huvudet än en viss person...
Citera
2014-06-26, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Varför blandar du ihop porr och flickvän? Antar att du AVSKYR att se snygga killar på film/tidningar/irl eftersom du har pojkvän? Du tittar direkt undan och du stänger av programmet direkt om en snygging kommer på. Eller?

Om du skriver för att vara otrevlig behöver du inte svara på detta.

Nej, jag stänger inte av eller tittar inte bort om jag ser en snygg kille, men en snygg kille måste inte vara förknippat med porr. Jag undrar om killars syn på porr förändras när en flickvän kommer in i bilden och om det finns killar som inte blir upphetsade av porr, kanske p.g.a. flickvännen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in