2014-06-25, 22:13
Medlem
BasseLerghagens avatar
Hejsan allesammans.

Jo som ni vet så brukar man ju gilla att ligga och hålla om pungen när man surfar eller annat, det är inget konstigt med det och inget sexuellt, bara en grej man gör, eller hur?

Jo men en dag, så upptäckte jag ett nytt stadie min pung befann sig i, efter många dushar en dag så var pungen nästa lite blöt, som en disktrasa ungefär, även fast jag torkade mig flera gånger, så kunde jag nästan "vrida ur" pungen, kalla det Disktrasepung för brist på bättre namn.

Ja, efter ett tag när jag "vridit" på min disktrasepung så lyckades jag avfukta den tillräckligt för att den skulle torkna. Och då uppträdde ÄNNU ett nytt stadie av pung, RUSSINPUNG

Jag har aldrig varit med om det innan, det var som en blandning mellan pansarpung och disktrasepung, den var liksom hård som fan, men ändå textur som ett russin.

Diskutera
Citera
2014-06-25, 22:15
Medlem
pluto-s avatar
Disktrasepung!

Jo men visst har man haft russinpung om man duschat kallt eller liknande. Hård, liten och skrynkligare än farfar.
Citera
2014-06-25, 22:20
Bannlyst
''Disktrasepung'' för i helvete

Är inte ''pansarpung'' och ''russinpung'' samma sak? D.v.s hård och skrynklig.

Vad kallar man det när pungen är som mest avspänd s.a.s? När pungen blir ca. 1dm och är i totalt swing-mode. Inte hört om något ord för detta faktiskt..
Citera
2014-06-25, 22:23
Medlem
BasseLerghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
''Disktrasepung'' för i helvete

Är inte ''pansarpung'' och ''russinpung'' samma sak? D.v.s hård och skrynklig.

Vad kallar man det när pungen är som mest avspänd s.a.s? När pungen blir ca. 1dm och är i totalt swing-mode. Inte hört om något ord för detta faktiskt..

Jag kallar det för pansarpung när min pung är hård, fast mer som en tennisboll, inte skrynklig.

Jag känner igen det, när pungen är AS SLAPP!! de går o dra ut den hur långt som helst, jag har inte heller hört något namn på det stadiet av pung, segel pung?
Citera
2014-06-25, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasseLerghagen
Jag kallar det för pansarpung när min pung är hård, fast mer som en tennisboll, inte skrynklig.

Jag känner igen det, när pungen är AS SLAPP!! de går o dra ut den hur långt som helst, jag har inte heller hört något namn på det stadiet av pung, segel pung?

Hängpung!
Citera
2014-06-25, 22:56
Medlem
Citat:

Ett uttryck som kan användas för detta är gummipung!
Citera
2014-06-26, 00:19
Medlem
Polyklorfenols avatar
Hängpung är en riktig eyeball-pung, när tjejen ligger på rygg i sängen med huvudet utanför sängkanten och man står och blir avsugen. Kulorna daskar henne rakt i ögonen - slapp, slapp!
Citera
2014-06-26, 05:31
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:

Segelpung är härmed uttrycket jag skall anamma!

Bör inte även något uttryck för kukens olika slapp-stadier upprättas?
T.ex. då den är osedvanligt förkrympt (efter kyla förstås), då den är slak men går sträcka ut till nästan tre gånger sin längd, då den är nästan fullstor men fortfarande fullt böjbar likt en gummitåt, etc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in