Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Jo, det där blev du tvingad att skriva nu när dina överordnade har sammanstrålat. Men du tycker ju inte det. Du föraktar människor som inte vågar vara offentliga. Jag förstår dig. Förmodligen hade jag tyckt samma sak i din situation. Men jag accepterar absolut inte din "ursäkt". Bättre att ni står för vilka ni är och vad ni står för. Gillar ni inte oss "anonyma" så borde ni absolut inte tillåta att vi handlar i eran webshop. Ni borde inte tillåta att vi skänker pengar när nån av er hamnar i klammeri med rättvisan. Be oss dra åt helvete, men gör det öppet och innan vi skänker er några pengar. Stå för era åsikter. Roligt att ni alltid stoltserar med att ni vågar stå för era åsikter men att hatet mot anonyma alltid förnekas när ni riskerar att förlora inkomster.
Först och främst så är jag inte här på uppdrag av någon överordnad. För det andra så har jag aldrig hymlat om att jag avskyr anonymitet då det i längden ger ett större bakslag om saker och ting kommer fram.
Finns dock människor i SMR som lever hyfsat anonymt och aldrig står fram på gatan eller skriver i eget namn.
Men om jag ska kräva att dessa träder fram så måste jag göra det själv först.
Jag tänker inte be någon om ursäkt, jag står för vad jag har skrivit och det behöver inte bortförklaras.
Jag har själv drabbats ekonomiskt av mitt engagemang då det resulterade i uppsägning och 15 månader utan inkomst. Inte en enda jävla gång under det året bad jag om ekonomiskt stöd. Blev erbjuden men tackade nej då jag ansåg att pengarna kunde gå till något bättre än att betala mitt uppehälle.
Har inget behov av att be dig dra åt helvete, men om du har något att säga mig så är du välkommen att ringa eller komma på besök och ta den kritiken över en måltid.