Citat:
Ursprungligen postat av
87a
Jag har sagt sedan dag 1 att KJ är oskyldig. Jag varft grymt besviken när han dömdes för detta mord. Jag har även sagt sen dag 1 att det är karatetränaren tillsammans med hans fru som gjort detta.Sen tycker jag det är skrämmande hur dåliga åklagare ni har uppe i norr. Snacka om att snurra in sig i en & samma bana. Trodde man hade som arbete att tänka utanför banorna men nej, de valde att ta det enklaste. Efter att ha läst bloggen angående detta fall och sett senaste filmen så lutar det ännu mer åt MB. Han var grymt nära hennes bostad när Kj hämtade upp henne, så ja han visste nig mycket väl var hon var nånstans.
Mordet på VB var ett välplanerat mord av en planerare som hade god lokalkännedom i området och det fanns en röd tråd igenom det hela, att KJ skulle få skulden för mordet.
Planeraren hade "kompisar" som kunde utföra sådana här uppdrag, som han själv medgivit att han hade, därför fanns det absolut ingen orsak att utföra något mord av planeraren själv, som många påstått.
Media har varit väldigt tyst man kan säga lagt locket på i fallet, utan helt inriktat sig på att KJ är den skyldige, orsaken är att de här "kompisarna" till planeraren passar inte in i medias och journalisters agenda. Boden är ett litet samhälle och sådana här saker finns det personer som känner till och underligt vore det annars.
Man kan påstå utan överdrift att svensk media och journalister är inte objektiva utan partiska och alla följer alla, det finns ingen som går emot mängden, därför då öppnas falluckan för den personen.
Ser man till det här fallet är det en äldre gubbe som sannolikt med lögner utnyttjat sexuellt en mycket ung invandrarflicka och media har lagt locket på inte kommit med någon kritik överhuvudtaget. Samma sak med de här kvinnosakskvinnorna som annars gapar och skriker i tid och otid, men här har de hållit tyst, de tycks ha någon allians med media.
Det öde som mötte den här mycket unga invandrarflickan är så grymt att det går inte att tänka på det, och sannolikt ett obeskrivligt lidande för hennes mamma, som hon säkert kommer att sörja hela livet sin förlorade enda dotter, samma sak med svärfadern som såg henne som sin egen dotter.