2014-06-14, 13:30
Medlem
herminator94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naosh
Adept, dirty loops, foxes och lunde bros
Blev den sista bokningen.

Haim tvingas ställa in..

Spelschemat har släppts!!

Såg Dirty Loops i Tyskland för tre veckor sedan. Riktigt jävla bra var det. En av de roligaste bokningarna enligt mig, nu är jag fan taggad!
Citera
2014-06-14, 14:42
Medlem
Är det lätt att ta med sig fickplunta in på festivalområdet eller blir man visiterad? Någon som har erfarenhet från förra året som har ett svar?
Citera
2014-06-14, 18:12
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Everise1
Är det lätt att ta med sig fickplunta in på festivalområdet eller blir man visiterad? Någon som har erfarenhet från förra året som har ett svar?

Spelar ingen roll om de visiterar eller inte, en fickplunta är ju hur enkelt som helst att få in. Om de visiterar är det ju bara köra ner den i underkläderna? tveksamt om de kommer greppa din balle för att känna om de kan ligga en öl där
Citera
2014-06-14, 18:45
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Spelar ingen roll om de visiterar eller inte, en fickplunta är ju hur enkelt som helst att få in. Om de visiterar är det ju bara köra ner den i underkläderna? tveksamt om de kommer greppa din balle för att känna om de kan ligga en öl där

jag brukar köra plunta mellan benen.. fungerar alltid. du kan göra det hela tiden med fullt resultat, jag lovar dig
Citera
2014-06-14, 22:14
Medlem
Är det hård kontroll på åldersgräns på öl/cider? Eller kan en 17- åring som ser ganska vuxen ut köpa? Och hur mycket kostar öl/cider?
Citera
2014-06-14, 23:19
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bayman
Är det hård kontroll på åldersgräns på öl/cider? Eller kan en 17- åring som ser ganska vuxen ut köpa? Och hur mycket kostar öl/cider?

Dom är hårda på leg.
Citera
2014-06-15, 00:29
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Everise1
Fickplunta i kallingarna är inga problem, har jag använt på tiotalet festivaler genom mina år. MEN se till att ingen ser dig dricka ur den, för då tar dom den och du kan glömma att få tillbaka den så sköt det snyggt!
Citera
2014-06-15, 00:30
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Dom är stenhårda. Sup på campingen istället och ta med fickplunta om du måste till festivalområdet, jag har varit på festivaler sen jag var 15 år och då har jag alltid supit skallen av mig på campingen sen smugglat sprit till festivalområdet!
Citera
2014-06-15, 00:31
Medlem
Är det svårt att få in glasflaskor på campingen? Vet att man inte får ha glasflaskor men hur noga kollar dom om man har en stor trunk och stoppat Ner två 7or i den? Annars får man väl hälla över i några petflaskor
Citera
2014-06-15, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ramlosa96
Är det svårt att få in glasflaskor på campingen? Vet att man inte får ha glasflaskor men hur noga kollar dom om man har en stor trunk och stoppat Ner två 7or i den? Annars får man väl hälla över i några petflaskor
Så klart det går att smuggla in, men gör det inte. Det är för din och alla andras säkerhet. Det är inte svårt att hälla över det i PET-flaskor. Eller varför inte köpa spriten färdigförpackad i PET?

http://www.systembolaget.se/199
Citera
2014-06-15, 07:33
Medlem
Citat:

Föra året användes armband för att visa att man var över 18.
Citera
2014-06-15, 12:40
Medlem
kirewwe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskn
Föra året användes armband för att visa att man var över 18.
När/om man nu fixar ett sådant armband, behöver man då inte visa leg för att komma in på ölområden eller beställa i baren, räcker det då med bara armbandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in