Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-06-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Finns kvinnor som gör det gratis. Tror däremot att de har en ganska stor skara redan som vill ha det dem erbjuder.

Vore intressant att se om du hittar någon. Om det är många kvinnor som kan tänka sig att utföra massa sånt.

Ja absolut, just nu tankar jag porr från http://femdomcult.org/ för fulla muggar och diskuterar där om "verkligheten". Tyvärr misstänker jag vissa fantiserar/trollar när de berättar om "sina" upplevelser, så svårt få en korrekt bild av läget.

Som du säger, många står på kö och jag vet det finns dominanta kvinnor som har en "kö" just på personer de "tar hand om" med jämna mellanrum. Financial domination är intressant, men inte betala pengar för en prostituerad, utan isf till en kvinna som förnedrar mig ekonomiskt.

Som med allt annat på internet är det 99 män och 1 kvinna av 100 på den här typen av sidor med.
Citera
2014-06-11, 16:16
Medlem
Jag UTGÅR från att du har pratat med din tjej om det här?

Eller, ja, det utgår jag inte alls från, för isf skulle jag inte fråga - men många tjejer skulle faktiskt kunna tänkas tända på det här, om det gjordes på ett sätt som tilltalade dem också.

Hon KAN ju faktiskt sitta och drömma om samma sak - det nämner du inte, så därför är det värt att tas upp.
Citera
2014-06-11, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asinya
Jag UTGÅR från att du har pratat med din tjej om det här?

Eller, ja, det utgår jag inte alls från, för isf skulle jag inte fråga - men många tjejer skulle faktiskt kunna tänkas tända på det här, om det gjordes på ett sätt som tilltalade dem också.

Hon KAN ju faktiskt sitta och drömma om samma sak - det nämner du inte, så därför är det värt att tas upp.

Nja vi har inte pratat om sex på länge nu. Vi går i en väntan på vem som ska dumpa vem först. Har väldigt svårt se henne som "dominant", isf har hon en sida som jag ALDRIG sett innan... Skulle hon sätta sig på mitt ansikte och gnugga skulle jag nog mest asgarva...
Citera
2014-06-12, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabaralasa
Nja vi har inte pratat om sex på länge nu. Vi går i en väntan på vem som ska dumpa vem först. Har väldigt svårt se henne som "dominant", isf har hon en sida som jag ALDRIG sett innan... Skulle hon sätta sig på mitt ansikte och gnugga skulle jag nog mest asgarva...

Jaja, så du är en ganska kass UG alltså, som ska ha dina krav i första hand. Jamen då kan hon nog hitta bättre, så kan du gå och betala dina äldre damer, som troligen aldrig var unga och oerfarna (hint; många av dem var det, även om långt ifrån alla, kolla på flertalet Femdom forum riktade till kvinnor om hur de först upptäckte sin läggning) Sen kanske din tjej inte är så - vilket är en större orsak att följa mitt slutgiltiga råd.

(Och seriöst - asgvara åt någon som testar något nytt för första gången?! Du kanske tänder på att bli hånad, men att vara såpass respektlös innebär ju verkligen bara att du är ett patetiskt ynkel)

Summa dådå, så tycker jag du ska dra fingrarna ur arslet och dumpa henne, för du slösar bort hennes liv - DU vet att det är där det kommer sluta, medan hon kanske faktiskt försöker vara "förstående" och "tålmodig" och "inte krävande" och allt annat skit tjejer får lära sej att de måste vara om de någonsin ska duga åt någon man - hon kanske är kär i dej, tillochmed - men du vet alltså att det redan är slut, du är bara för...vaddå? Lat? Ego? Feg? för att göra det offentligt, och det är oerhört själviskt.

Sätt fart, dumpa, och sen kan du leta andra som matchar dina krav - om de nu finner sej i det.
Citera
2014-06-12, 09:53
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asinya
Jaja, så du är en ganska kass UG alltså, som ska ha dina krav i första hand. Jamen då kan hon nog hitta bättre, så kan du gå och betala dina äldre damer, som troligen aldrig var unga och oerfarna (hint; många av dem var det, även om långt ifrån alla, kolla på flertalet Femdom forum riktade till kvinnor om hur de först upptäckte sin läggning) Sen kanske din tjej inte är så - vilket är en större orsak att följa mitt slutgiltiga råd.

(Och seriöst - asgvara åt någon som testar något nytt för första gången?! Du kanske tänder på att bli hånad, men att vara såpass respektlös innebär ju verkligen bara att du är ett patetiskt ynkel)

Summa dådå, så tycker jag du ska dra fingrarna ur arslet och dumpa henne, för du slösar bort hennes liv - DU vet att det är där det kommer sluta, medan hon kanske faktiskt försöker vara "förstående" och "tålmodig" och "inte krävande" och allt annat skit tjejer får lära sej att de måste vara om de någonsin ska duga åt någon man - hon kanske är kär i dej, tillochmed - men du vet alltså att det redan är slut, du är bara för...vaddå? Lat? Ego? Feg? för att göra det offentligt, och det är oerhört själviskt.

Sätt fart, dumpa, och sen kan du leta andra som matchar dina krav - om de nu finner sej i det.

Ojojoj vad du blev purken då!

Tror TS menar att just hans tjej har han svårt att se i situationen. Är lite så. Alla passar inte för allt. Kan även vara lite svårt att komma dragandes med sina lite långtgående sexuella preferenser till en vanilj-person.

Du har dock rätt i att han borde göra slut. Kanske är svårt att göra tuffa beslut samt stå för dem när man är UG till personligheten?
Citera
2014-06-14, 00:32
Medlem
Framtidsatlets avatar
Udda tråd. Kan vi iaf enas om att ts är en liten fitta och att han borde dumpa sin tjej? Å ev döda sin mamma?
Citera
2014-06-14, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Udda tråd. Kan vi iaf enas om att ts är en liten fitta och att han borde dumpa sin tjej? Å ev döda sin mamma?

Hårda ord, du verkar sjukt jävla cool alltså. Dig skulle man inte vilja möta i en mörk gränd, du skulle lätt döda mig känner jag. Jävla vad rädd jag är nu, undra om jag kommer sova i natt ens.

Jag hoppas din mamma får cancer och dör. Idiot.
Citera
2014-06-14, 02:02
Medlem
Guldtandens avatar
Sluta trolla för i helvete, hur orkar ni ens.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in