Citat:
Ursprungligen postat av
skabaralasa
Nja vi har inte pratat om sex på länge nu. Vi går i en väntan på vem som ska dumpa vem först. Har väldigt svårt se henne som "dominant", isf har hon en sida som jag ALDRIG sett innan... Skulle hon sätta sig på mitt ansikte och gnugga skulle jag nog mest asgarva...
Jaja, så du är en ganska kass UG alltså, som ska ha dina krav i första hand. Jamen då kan hon nog hitta bättre, så kan du gå och betala dina äldre damer, som troligen aldrig var unga och oerfarna (hint; många av dem var det, även om långt ifrån alla, kolla på flertalet Femdom forum riktade till kvinnor om hur de först upptäckte sin läggning) Sen kanske din tjej inte är så - vilket är en större orsak att följa mitt slutgiltiga råd.
(Och seriöst - asgvara åt någon som testar något nytt för första gången?! Du kanske tänder på att bli hånad, men att vara såpass respektlös innebär ju verkligen bara att du är ett patetiskt ynkel)
Summa dådå, så tycker jag du ska dra fingrarna ur arslet och dumpa henne, för du slösar bort hennes liv - DU vet att det är där det kommer sluta, medan hon kanske faktiskt försöker vara "förstående" och "tålmodig" och "inte krävande" och allt annat skit tjejer får lära sej att de måste vara om de någonsin ska duga åt någon man - hon kanske är kär i dej, tillochmed - men du vet alltså att det redan är slut, du är bara för...vaddå? Lat? Ego? Feg? för att göra det offentligt, och det är oerhört själviskt.
Sätt fart, dumpa, och sen kan du leta andra som matchar dina krav - om de nu finner sej i det.