Eftersom ingen annan tar på sig detta så väljer jag att gå först ut i riket med IV-administration av detta!
test 1: 80 mg 2m
Förväntade mig en hård kick men blev istället gradvis översköljd av energi och eufori.
Nu 20 minuter senare mår jag bra, känner mig social, musiken är mycket bättre och jag känner mig en smula empatisk.
Inget ögonwobbel dock och vill se vad denna substansen ger i högre dos hade nämligen förväntat mig mer... Förbereder dos 2.
test 2: 250mg 2m (IN THE NAME OF SCIENCE!)
BAM!
instant nystagmus och eufori. Ryser i hela kroppen samt känner mig varm.
Enorm mycket eufori, kan inte göra något annat än att njuta. Lägger mig och rullar runt i sängen till elektronisk musik i full extas. Har sköna rysningar genom hela kroppen.
Blicken flackar även vertikalt och ej enbart horisontellt som det brukar vid CS (Nystagmus)
Rullar runt i totalextas ca 30 minuter därefter avtar ruset sakta men behagligt.
Rusbeskrivning
Ruset som uppstår vid IV administration går att jämföra med peaken av att snorta mephedrone av hög kvalité med skillnaden att detta var aningen mindre speedat, men mer empatiskt.
Känner ett visst återdoseringsbehov men det går att stå emot, mycket mildare än tex. 4f-pvp.
Tänker inte vänta och se hur lång tid det tar att somna på detta utan löser det med bens. det får ni latmaskar forska fram själva...
Update: Det verkade gått ur helt efter ca 1.5h
Tack o Hej! /RC