2014-06-05, 13:58
Medlem
Bonham48s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Emre Can verkar vara på väg att bli klar nu då. Utan att veta speciellt mycket om honom känns det ändå som en bra värvning. Tysk U21 spelare som vad jag läst mig till verkar vara rätt så högt ansedd hemma i Tyskland, extra plus att han kan spela vb ifall de blir skador på ordinarie spelare på den positionen.

Som mittfältet ser ut idag känns det helt ok, hoppas Lucas kan hitta formen annars skulle jag gärna se en lite snabbare spelare in istället för honom.

Men Gerrard, Henderson, Lucas, Allen och Can känns bra.

Hade gärna sett Lovren och Caulker in medans Agger och Skrtel får packa väskorna.

Lallana, Shaqiri och Markovic verkar vara de hetaste namnen till ytterpositionerna och Moreno är den enda vb det ryktas om just nu.

Tror du inte att Lucas får gå nu när Can kommer? Både Gerrard och Can kan spela på Lucas plats.
Sen hoppas jag verkligen inte att Skrtel får packa väskan, men det tror jag inte sker heller.
2014-06-05, 14:02
Medlem
4522s avatar
Talksport är typ världens sämsta källa?
2014-06-05, 14:05
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonham48
Tror du inte att Lucas får gå nu när Can kommer? Både Gerrard och Can kan spela på Lucas plats.
Sen hoppas jag verkligen inte att Skrtel får packa väskan, men det tror jag inte sker heller.

Fast att bara ha 4 spelare känns lite tunt. Lucas kan mycket väl försvinna men då tror jag någon ny kommer in. Coutinho finns ju också att tillgå iofs men beror ju på spelsystem om han ska räknas som cm eller mer offensiv fältare. Jag tycker Skrtel är en säkerhetsrisk, att han inte drog på sig fler straffar i år är en gåta för mig. Dessutom är han ingen ledare i mina ögon och därför hoppas jag han blir ersatt.

Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Ryktades ju om att Mikhytarian skulle vara aktuell för Liverpool i en artikel för ett tag sedan, är det bara trams? hade ju en våt dröm att han skulle komma till Anfield

Hittade en artikel från Mars detta år

http://talksport.com/football/liverpool-transfer-news-ps25m-man-could-move-anfield-should-reds-sign-him-14030782500

Mjo visst vore det fint att kunna värva honom men tror inte det är prio just nu och tror inte Dortmund säljer honom efter en säsong heller
2014-06-05, 14:05
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Tänkte precis samma. Mycket pekar mot Chelsea men Talksport är inte direkt det underlag jag skulle presentera.
2014-06-05, 14:07
Bannlyst
Citat:

Talksport är väl de som gör roliga klipp på youtube? Bra källa isåfall..
2014-06-05, 14:08
Medlem
BigBadClowns avatar
Citat:

Men det står ju på internet att han ska gå till Chelsea, inte skulle väl någon ljuga där?

Jag hoppas fortfarande på att han stannar i Barcelona alt. går till Arsenal. Hade vara tråkigt att behöva höra hela den här grejen igen, börjar bli lite less på det nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Tänkte precis samma. Mycket pekar mot Chelsea men Talksport är inte direkt det underlag jag skulle presentera.

Ja, så är det förmodligen. Om man läser artikeln så ser man att dom inte presenterar något nytt förutom att dom tar ryktet som Piqué skapade och drog slutsatsen att det var Chelsea som var klubben i fråga. Så tolkade jag det i alla fall, men det är väl öppet för diskussion.
2014-06-05, 14:23
Bannlyst
Undrar om inte Fabregas är den mest omtalade transferkarusellen i modern tid? Från att ha varit sommarens följetong varje år mellan typ 2007-2011 till att nu återigen framstå som sommarens stora snackis. Lite lustigt. Min magkänsla är ändå att han blir kvar i Barca.

För övrigt väntar jag på Wengers gnällintervju där han grinar över hur svårt det är att värva någon innan VM-cirkusen är över...
2014-06-05, 14:50
Avslutad
Enligt den Spanska tidningen Marca skall Real Madrid ha lagt ett bud på Suarez på närmare 815 Miljoner. Verkar ju sjukt

http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2014/06/05/real-madrid-forbereder-815-miljoner-for-suarez/
2014-06-05, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Enligt den Spanska tidningen Marca skall Real Madrid ha lagt ett bud på
Suarez på närmare 815 Miljoner. Verkar ju sjukt

Varför är det sjukt? Ja det är en hög summa men Suarez är värd den. Sen om det är något man ska lägga på 800 miljoner i Reals sits kan man diskutera om.
2014-06-05, 15:17
Medlem
Viking-s avatar
Ornstein från bbc skriver att Arsenal definitivt inte går efter Fabregas. Torres uttalade sig positivt om en värvning av Cesc med honom i närheten.
2014-06-05, 15:20
Bannlyst
Arsenal och Manchester United är två drömklubbar Fabregas ska gå till OM HAN SKA GÅ TILL ENGLAND ÖVER HUVUD TAGET. Annars tycker jag att han stannar i FCB i Spanien.
2014-06-05, 15:23
Medlem
Wiltons avatar
Enligt Marca.. Precis så det började med Bale affären i fjol också. Om detta rykte har nån sanning blir det svårt för Liverpool att behålla honom. Skulle Suarez även själv vilja dra dit lär det bli omöjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in