Citat:
Sluta vara så jävla blind, amerikarunkare!
Jag skulle verkligen vilja att ryssarna gick in med så mycket våld de besitter för att krossa terroristerna och folkmördardarna i Kiev och jag skulle med glädje avrätta de vidriga as som stöder detta massmord på oskyldiga ukrainare. Helst skulle jag vilja skära halsen av dom med en slö kniv men eftersom jag aldrig skulle fixa det så skulle jag lätt kunna ta ögonkontakt med dom fega asen och sen avrätta dom med ett skott i huvudet, precis som man avrättar quistlingar som dessa empatilösa svin.
Stackars civilbefolkning som får lida för att terrorister och kapitalistiska svin med våld tar makten med vapen och behandlar befolkningen som Hitler behandlade judarna. Det är en skam för EU och USA att sponsra detta mördande!
Jag skulle verkligen vilja att ryssarna gick in med så mycket våld de besitter för att krossa terroristerna och folkmördardarna i Kiev och jag skulle med glädje avrätta de vidriga as som stöder detta massmord på oskyldiga ukrainare. Helst skulle jag vilja skära halsen av dom med en slö kniv men eftersom jag aldrig skulle fixa det så skulle jag lätt kunna ta ögonkontakt med dom fega asen och sen avrätta dom med ett skott i huvudet, precis som man avrättar quistlingar som dessa empatilösa svin.
Stackars civilbefolkning som får lida för att terrorister och kapitalistiska svin med våld tar makten med vapen och behandlar befolkningen som Hitler behandlade judarna. Det är en skam för EU och USA att sponsra detta mördande!
Här visar en Putlers fan verkligen sitt rätta ansikte.
Man kan kritisera EU och USA för mycket, men inte vad gäller Ukraina frågan. Snarare har väst varit alldeles för mjäkiga, precis som väst de västliga demokratierna var emot Hitler en gång i tiden, tills han, av prestigeskäl valde att starta ett krig emot Polen den första september, istället för att vänta några veckor och håva in Danzig och korridoren.
Putler kunde heller inte vara smart och tillåta att Ukraina närmade sig EU och samtidigt hade goda förbindelser med Ryssland. Hade han tillåtit detta så hade han säkert kunna åstadkomma följande:
Att Ukraina blev ett neutralt land i förhållande till NATO
Att en internationellt erkänd folkomröstning på Krim, kanske, skulle ha resulterat i en anslutning till Ryssland på sikt.
Att väst fortsatt att handla utan hinder med Ryssland, samtidigt som Putler utvecklade förbindelserna med Kina.