Citat:
Ursprungligen postat av
bernad_law
Verkar vara en MANPAD som terroristerna skjutit och som låst på AC-anläggningen i administrationsbyggnaden. That is Russian tech for you....

Ok, ja skulle inte förvåna, finns det mer info om det? EDIT: ja det finns väldigt bra bilder ja, när separatisterna själva skjuter mot sin administrationsbyggnad... smart. Otroligt att det står på RTs sida.
Någon de kallar "hälsoministern" dödades. Undrar om hon han säga att man "inte ska kriga för det kan vara dödligt" innan hon blev dödad. Om hon nu blev det, man har svårt lita på RT.
"The LNR’s health minister, Natalia Arkhipova, was among those killed in the attack, according to the self-proclaimed republic’s premier, Vasiliy Nikitin."