2014-05-28, 00:47
Medlem
Med en socialliberal politik kan man nog stjäla röster från samtliga partier. Nu är detta till 99% ploj men blir det av tror jag nog att det kan bli seriöst och ta över F!:s oseriösa roll.
Citera
2014-05-28, 00:50
Medlem
Jag tycker att det är häftigt att man inte vet vilka som ligger bakom M!.

Det kan vara i princip vilka som helst, alltifrån ett kompisgäng som fick idén med några bira var i kroppen, till Filip och Fredrik som nu ser sin chans att slå sig in i politiken. Fortsättning lär följa!
Citera
2014-05-28, 00:55
Medlem
antitotaliterians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Det krävs ungefär 250 000 röster för att komma in i riksdagen. Vad tror ni om möjligheterna FB?

Jag har full tilltro till våra valarbetare - feministerna.
Citera
2014-05-28, 00:55
Medlem
En jävla massa feminism överallt typiskt secound-hands kläder ful jävla lugg och säger man idag att man inte är feminist blir det ett jävla ståhej med att försöka trycka ner "feminism-bibeln" i halsen på'n
Citera
2014-05-28, 01:01
Medlem
EvilGs avatar
Är det här ett konstprojekt eller är det på riktigt?
Hittade två stycken, den som heter "Manligt initiativ" (som säger sig ha registrerat en partibeteckning 2013) och maskulint initiativ (den med 20 000 gillningar). Vilken är the "real deal"?
Citera
2014-05-28, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlowerGirl
Det är bara skitsnack. För det är fortfarande vi kvinnor och hen som nedvärderas och kränks i samhället ännu, generellt.

Det är skitsnack.
Citera
2014-05-28, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är väl bra om stollar öppet deklarerar sina sympatier på en sådan facebook-sida ... Bra varudeklaration helt enkelt - så vet kvinnor vad de kan förvänta sig och vilka som skall undvikas.

Edit:
Och nej - det är inget "parti".

Tja om fi blev en sådan hit så borde väl M! bli det också... Fast det kanske bara är kvinnor som har sådana stora psykiska problem att man söker sig till ett parti som fi
Citera
2014-05-28, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Är det här ett konstprojekt eller är det på riktigt?
Hittade två stycken, den som heter "Manligt initiativ" (som säger sig ha registrerat en partibeteckning 2013) och maskulint initiativ (den med 20 000 gillningar). Vilken är the "real deal"?
https://www.facebook.com/Maskulinitet
Citera
2014-05-28, 01:08
Medlem
Citat:

Det kan vara i princip vilka som helst, alltifrån ett kompisgäng som fick idén med några bira var i kroppen, till Filip och Fredrik som nu ser sin chans att slå sig in i politiken. Fortsättning lär följa!

Står någonstans att det är 4 st killar som studerar/bor i Uppsala samt Umeå(?) om jag minns rätt.
Citera
2014-05-28, 01:09
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Frågan är vad man ska inrikta sig på för att attrahera andra väljare och inte några av dessa. Hmm... några idéer?
Grönt är framtiden, man skulle kunna införa en striktare och mindre fjollig grön politik. Med lite tur kan man stjäla de som röstar grönt (enbart).
Citera
2014-05-28, 01:11
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Frågan är var de står i invandringsfrågan?

Tycker att partiet ska lämna invandringsfrågan med risk att sno röster ifrån SD som är det enda stora partiet som vågar se kritiskt på frågan. Iaf i detta tidiga stadium och enbart fokusera på jämställdhet.
Citera
2014-05-28, 01:11
Medlem
spyder123s avatar
Citat:

Du kan granska följande människor. Tyvärr inte Filip & Fredrik, de hade nog blivit sönderpiskade av media.

Max Delér, språkrör Uppsala
Ludde Åkerlund, språkrör Uppsala
Robert Hermansson, språkrör Umeå
Robin Gogberg, språkrör Umeå

Ryktet säger att det skapades från en person som utmanade en av de där uppe att starta ett parti (då de hade nån debatt eller så) Måndag morgon. Sedan var de igång måndag kväll. Ganska driftigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in