2014-05-23, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr.hoger
Vad ser du denna länk och vilken fup?
Annars är det ganska komiskt att folk spekulerar så mycket till vem
Som är skyldig ! Frågan är , vem visste att Mohamed befann sig i lokalen förutom
Hans egna " bröder/vänner" kanske backaboys måste ta sig en redig titt bland Sina egna först ! 😎
Citera
2014-05-23, 17:20
Medlem
Ny skottlossning i backa för bara en timme sedan , http://www.expressen.se/gt/skottlossning-i-backa--man-ford-till-sjukhus/
Citera
2014-05-23, 17:31
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josselajnen
Ny skottlossning i backa för bara en timme sedan , http://www.expressen.se/gt/skottlossning-i-backa--man-ford-till-sjukhus/

Det finns en separat tråd som berör skottlossningen som skedde idag (FB) Ny skottlossning i Backa, Göteborg
Citera
2014-05-24, 01:44
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr.hoger
Vad ser du denna länk och vilken fup?

Sorry, det var inte i samband med denna skjutning, utan i samband med en husrannsakan dær man fann AK47(zastava), UZI 9mm samt Glock 10mm Auto.

Men som jag uppfattade det så var det en gruppering på samma ort så vad som førbryllar mig ær att ungdomsgæng springer runt med exotiska vapen av typen Glock 10mm/Mac10 .45 ACP.

http://minfil.org/B959e4b0bb/upp.pdf
Citera
2014-05-24, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Sorry, det var inte i samband med denna skjutning, utan i samband med en husrannsakan dær man fann AK47(zastava), UZI 9mm samt Glock 10mm Auto.

Men som jag uppfattade det så var det en gruppering på samma ort så vad som førbryllar mig ær att ungdomsgæng springer runt med exotiska vapen av typen Glock 10mm/Mac10 .45 ACP.

http://minfil.org/B959e4b0bb/upp.pdf
Det är ingenting och inte konstigt alls det e helt vanligt i dessa gäng,mc gäng och förorts gäng.
Citera
2014-05-24, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pentyl
Kanske inte så osannolikt. I vilken riktning sneglade det ryktet?

Tog sig vatten över huvudet. Vann ett "krig" och kände sig störst och starkast.
Men det finns dom som gör stora pengar utan att synas och inte var nöjda med all uppmärksamhet detta gänget från Backa skapade och drog in en hög med snutar från hela landet.

Har hört att det hela urrartade när dom gav sig på fel becknare och utpressade. Funkade 2-3 gånger (främst cannabis) men sedan blev det fel person med fel uppbackning. Slut på det roliga.

Även bland kriminella finns det lagar och regler. När dom reglerna bryts så kommer automatvapnen fram och man markerar, gärna med att tömma ett magasin i den som skriker högst.
Citera
2014-05-26, 21:53
Medlem
Sitter på vääääldigt stor fakta om detta fallet, händelseförloppet. Hur mycket kan jag/vågar skriva ut här?

Som sagt, betydande information
Citera
2014-05-26, 21:59
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.AcEle
Sitter på vääääldigt stor fakta om detta fallet, händelseförloppet. Hur mycket kan jag/vågar skriva ut här?

Ut med det du har.
Citera
2014-05-26, 21:59
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:

Flashback är helt anonymt och går inte att få fram vem du är
Citera
2014-05-26, 22:08
Bannlyst
Citat:

Säg inget.
Citera
2014-05-26, 22:09
Medlem
Som ovantalande talare skrev.Ut med det du är anonym
Citera
2014-05-26, 22:10
Medlem
Lokalen användes av Selman och några vänner under denna kväll som en typ av festlokal.

4 män kommer in, maskerade med både täckt huvud samt fötter(fotavtryck?)
2 av männen stegrar in i lokalen och ställer sig vid nödutgångarna, så ingen i lokalen skall kunna fly.

Gärningsman riktar upp sin MP och tömmer magasinet, med fullständig avsikt att radera ut Selman, för alltid.

Totalt kaos uppstår och alla runt omkring lägger sig på golvet.

Samtliga gärningsmän flyr i bil därifrån.

Enligt en annan relativt säker källa figurerar det Juggar under de senaste skjutningarna(kan ha fel)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in