Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-05-25, 00:33
Medlem
Akilles-själs avatar
Varför kallar sig damer gärna slyna (innanför stängda dörrar) men aldrig slampa?

Mvh
Citera
2014-05-25, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Varför kallar sig damer gärna slyna (innanför stängda dörrar) men aldrig slampa?

Mvh

Slyna = självsäkra, ordentliga, svårflörtade, inte vem som helst som får dom, männen ifråga som ratas av dessa kallar dom slynor.

Slampa = Brud som är lätt, alla kan ligga med henne, tar ej betalt för sina tjänster och ses som en gratis hora om man är sugen på ett knull, billigt och smutsigt, därav den negativa laddningen av ordet.
Citera
2014-05-25, 00:41
Medlem
XDomUs avatar
Citat:

Mvh

Slynor är trotsiga, olydiga flickor medan slampa antyder billighet och att de är lättfotade.

Dock håller jag inte med om att ingen vill bli kallad slampa. Ganska vanligt...
Citera
2014-05-25, 00:42
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Slyna = självsäkra, ordentliga, svårflörtade, inte vem som helst som får dom, männen ifråga som ratas av dessa kallar dom slynor.

Slampa = Brud som är lätt, alla kan ligga med henne, tar ej betalt för sina tjänster och ses som en gratis hora om man är sugen på ett knull, billigt och smutsigt, därav den negativa laddningen av ordet.
Okej, då vill många slampor vara duktiga med att iaf påpeka att dom faktiskt är slynor med andra ord
Citera
2014-05-25, 00:44
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDomU
Slynor är trotsiga, olydiga flickor medan slampa antyder billighet och att de är lättfotade.

Dock håller jag inte med om att ingen vill bli kallad slampa. Ganska vanligt...
I sådant fall uppskattar jag slampor mer än slynor
Citera
2014-05-25, 00:51
Medlem
Sereenas avatar
Slyna = bitch (stark, uppkäftig, svårflörtad)
Slampa = Slut (gratisluder/spermahink)
Citera
2014-05-25, 01:05
Medlem
XDomUs avatar
Citat:
I sådant fall uppskattar jag slampor mer än slynor

Jag uppskattar båda sorterna. Båda har sin charm. Båda behövs sättas på plats, av lite olika anledningar.
Citera
2014-05-25, 02:11
Medlem
Skulle nog föredra slampa, slynor är inte direkt intressanta då dessa verkar tro att dessa är värda mer än vad de är; Och agerar därefter.
Citera
2014-05-25, 04:24
Medlem
Citat:
Okej, då vill många slampor vara duktiga med att iaf påpeka att dom faktiskt är slynor med andra ord

Va? En slampa är en slampa, ett finare ord för hora med tanke på att hon faktiskt är gratis.
Slyna är motsatsen, du får jobba med denne om vill ha något.
Citera
2014-05-25, 09:07
Medlem
Katzyns avatar
Jag har inget emot slampa? Slyna har jag lite svårt att begripa.
Citera
2014-05-25, 15:20
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Va? En slampa är en slampa, ett finare ord för hora med tanke på att hon faktiskt är gratis.
Slyna är motsatsen, du får jobba med denne om vill ha något.
Jag ser inte ner på horor, även om jag inte vill att min fru skulle hora aktivt idag. Och att hon gort det sexuella med många och mycket är inte värre än med mig, så länge ingen annan än jag iaf har hennes hjärta till över 90% så spelar hennes lösaktiga beteende mindre roll. Jag bryr mig mest om att jobba med att vinna min kvinna emtionellt, spirituellt och intelektuellt inte sexuellt (det är där jag är kräsen och inte själva sexbiten) (även om jag är ett rovdjur utan gränser där också ).
Citera
2014-05-25, 15:24
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jag har inget emot slampa? Slyna har jag lite svårt att begripa.
Exakt min känsla, vad fan är egentligen en slyna?
Jag gillar att du kan stå för din kåthet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in