Citat:
Ursprungligen postat av
€ric
Egentligen inte förstått det. Hans harass är grym som satan när de gäller void ray med röda uppgraderingen. Hans dmg output är ganska stark också.
Skulle vara intressant och se exakt vad som gör att de flesta inte spelar han. Kanske att han stun kan vara svår att landa om de är någon som förstår den...
Well jag personligen varken spelar eller har viktor, min bror däremot som gör det säger att han är extremt stark och är otroligt underskattad, fast nu lyssnar jag inte så överdrivet mycket på min bror som låg i bronz förra säsongen, och tydligen var det alla andras fel änn hans eget...
När man har en legendariskt feedande vänn som gör stora fel om och om igen kan klättra och ta sig ut bronz, då borde alla kunna göra det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Caprice110
Låter bra, gillar verkligen inte att möta henne xD
Vad anser ni är en bra "kda"? eller struntar ni helt och hållet i vad ni har för kda?
När jag kör mid så är allt över 4 deaths helt oacceptabelt i slutet av matchen, och gärna ska man ligga på ca 8-10 kills, mitt genomsnitt med min main är ca 7.4ish/3.3ish.