2014-05-22, 11:14
  #17845
Medlem
Caprice110s avatar
Nu när de nerfat soraka's Q tror ni att hon kommer försvinna från top och mid? och enbart bli support igen?
Citera
2014-05-22, 11:32
  #17846
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Om jag ska vara helt ärlig har jag aldrig ens sett Viktor i en match. Måste ju finnas en anledning till att ingen spelar honom?

Egentligen inte förstått det. Hans harass är grym som satan när de gäller void ray med röda uppgraderingen. Hans dmg output är ganska stark också.

Skulle vara intressant och se exakt vad som gör att de flesta inte spelar han. Kanske att han stun kan vara svår att landa om de är någon som förstår den...
Citera
2014-05-22, 11:40
  #17847
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Nu när de nerfat soraka's Q tror ni att hon kommer försvinna från top och mid? och enbart bli support igen?
Kommer nog inte försvinna helt, men kommer defintivt inte vara ett så högt prioriterat pick.
Citera
2014-05-22, 11:43
  #17848
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Kommer nog inte försvinna helt, men kommer defintivt inte vara ett så högt prioriterat pick.

Låter bra, gillar verkligen inte att möta henne xD


Vad anser ni är en bra "kda"? eller struntar ni helt och hållet i vad ni har för kda?
Citera
2014-05-22, 11:45
  #17849
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Egentligen inte förstått det. Hans harass är grym som satan när de gäller void ray med röda uppgraderingen. Hans dmg output är ganska stark också.

Skulle vara intressant och se exakt vad som gör att de flesta inte spelar han. Kanske att han stun kan vara svår att landa om de är någon som förstår den...

Well jag personligen varken spelar eller har viktor, min bror däremot som gör det säger att han är extremt stark och är otroligt underskattad, fast nu lyssnar jag inte så överdrivet mycket på min bror som låg i bronz förra säsongen, och tydligen var det alla andras fel änn hans eget...

När man har en legendariskt feedande vänn som gör stora fel om och om igen kan klättra och ta sig ut bronz, då borde alla kunna göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Låter bra, gillar verkligen inte att möta henne xD


Vad anser ni är en bra "kda"? eller struntar ni helt och hållet i vad ni har för kda?

När jag kör mid så är allt över 4 deaths helt oacceptabelt i slutet av matchen, och gärna ska man ligga på ca 8-10 kills, mitt genomsnitt med min main är ca 7.4ish/3.3ish.
Citera
2014-05-22, 11:47
  #17850
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Nu när de nerfat soraka's Q tror ni att hon kommer försvinna från top och mid? och enbart bli support igen?

Antagligen. Problemet är att när hennes q är svagare och hennes e dyrare så blir hennes earlygame pokes mycket sämre vilket gör att hon också blir en sämre support än tidigare. Har svårt att se folk välja henne som support framför Leona, Thresh och Blitz.
Citera
2014-05-22, 11:58
  #17851
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Vad anser ni är en bra "kda"? eller struntar ni helt och hållet i vad ni har för kda?

Det finns flera faktorer som bidrar till vilken kda som är "bra". Det beror på vilken champ man spelar, hurdan spelstil man har osv.

Rent generellt så skulle jag säga att 2.5-3.0 i kda är ganska bra. Men spelar man en champ som Janna t.ex., som inte borde kunna dö efter lanephase, så bör man ligga på 4.0.
Citera
2014-05-22, 16:14
  #17852
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woaaah
Jag spelar Viktor en hel del i season 3, fördelen med att spela honom är att folk knappt vet vad han gör och inte har någon aning om vilken damage output han egentligen har.

Han fungerar helt klart mot vissa, men han passar inte riktigt den meta:n som pågår just nu.
Han är en väldigt inmobil champ som faller av lategame. Finns ingen anledning igentligen att spela Victor när det finns så många bättre ap-castors som scalar bättre.

Dessutom så får han ett item mindre i princip än alla andra om man kommer så sent
Citera
2014-05-22, 18:42
  #17853
Avstängd
Angående twitch, hur många Autoattacker behöver man göra för att göra som mest skada med contaminate?
Citera
2014-05-22, 19:01
  #17854
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper123
Angående twitch, hur många Autoattacker behöver man göra för att göra som mest skada med contaminate?
Du kan max ha sex stycken stacks utav Deadly Venom på en target så självklart är det sex stycken autoattacks, sen är det ju en annan fråga när det är som effektivast att använda contaminate.
Citera
2014-05-22, 20:52
  #17855
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zjerdev
Hans svets går inte att träffa...

Jorååå! Men med smartcast är det omöjligt!
Citera
2014-05-22, 21:03
  #17856
Avslutad
Varför fick jag feta fps-problem i samband med 4.8?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in