2014-05-21, 21:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissingContest
Skillnaden där är väl snarast att det inte finns någon effektiv "behandling" om en kille anser att det saknas några centimeter.
Killar i den situationen får helt enkelt lära sig att leva med det, medan tjejer betalar en summa pengar så är saken "ur världen".
Men det är så klart tjejerna det är synd om, det är tjejerna som är "offer"..

Världen ur ett feministiskt perspektiv..

http://www.plastikakademin.se/penis.html
Citera
2014-05-21, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
http://www.plastikakademin.se/penis.html

Läs om hur det fungerar. Jag undrar hur jävla illa det ser ut/hur dåligt påläst man är för att ge sig in på en sådan operation.

Uruselt program, duger dock att dra en runk till. Det är så typiskt att kvinnor ska få saker för att klä av sig nakna, det är sällan man ser män få saker för att klä av sig nakna. Skamligt program
Citera
2014-05-21, 22:33
Medlem
Citat:
Tror inte alls att många killar skulle hala fram ballen i TV få den kommenterad och bedömd av ett några tanter för att få genomgå penisförlängning ....

Det räcker att några få vill det, på samma sätt som att några få kvinnor här ville det. Tror du ens att majoriteten utav den minoritet som faktiskt vill förstora brösten skulle kunna tänka sig att ställa upp på detta? Nej, det är en liten minoritet och sannolikheten är stor att man kan skaka fram några killar som ställer upp på samma sak.

Och det är lika smaklöst oavsett.
Citera
2014-05-21, 22:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
Det räcker att några få vill det, på samma sätt som att några få kvinnor här ville det. Tror du ens att majoriteten utav den minoritet som faktiskt vill förstora brösten skulle kunna tänka sig att ställa upp på detta? Nej, det är en liten minoritet och sannolikheten är stor att man kan skaka fram några killar som ställer upp på samma sak.
Jag tror andelen kvinnor som låter sig objektifieras och bedömas så är högre än andelen män i motsvarande situation. Helt enkelt för att kvinnor objektifieras så ständigt på ett sätt som män inte gör...

Citat:
Och det är lika smaklöst oavsett.
Ja.
Citera
2014-05-21, 22:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Läs om hur det fungerar. Jag undrar hur jävla illa det ser ut/hur dåligt påläst man är för att ge sig in på en sådan operation.
För att?

Citat:
Uruselt program, duger dock att dra en runk till. Det är så typiskt att kvinnor ska få saker för att klä av sig nakna, det är sällan man ser män få saker för att klä av sig nakna. Skamligt program
Skitprogram - ja.
Citera
2014-05-21, 22:52
Medlem
Endsiegs avatar
Om feminister tycker att något är dåligt är det ofta bra/sunt för en normal person. Alltså utgår jag från att detta är något mycket trevligt.
Citera
2014-05-21, 23:21
Bannlyst
Citat:
För att?

Liten sannolikhet att det kommer ge något större resultat vid action-time, risk att förlora känseln. I mina ögon är det idiotiskt så vida man inte är rejält desperat.
Citera
2014-05-21, 23:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Liten sannolikhet att det kommer ge något större resultat vid action-time, risk att förlora känseln. I mina ögon är det idiotiskt så vida man inte är rejält desperat.
Jag är av samma uppfattning när det gäller brösten. Ingen förbättrad funktion och en massa risker ... Varför utsätter man sig för det...
Citera
2014-05-21, 23:47
Medlem
Nu är jag väldigt negativt inställd till (den svenska) feminismen, men det här är riktigt jävla smaklös underhållning.

Världen blir bara ytligare och ytligare, trots att gemene man slänger omkring med nötta klyschor (det är insidan som räknas) till höger och till vänster.

Hatar folk.
Citera
2014-05-21, 23:56
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
Smaklöst, tror knappast "Erica" är ensam om att göra det, men fan vilken pantad brud. Howard Stern hade man inte direkt höga tankar om sen innan.

Citat:
Jag är av samma uppfattning när det gäller brösten. Ingen förbättrad funktion och en massa risker ... Varför utsätter man sig för det...
Ja, varför skulle någon vilja anses vara mer attraktiv, få killar att spendera pengar på dem och bättra på självförtroendet? Ett av universums olösta mysterier...
Citera
2014-05-21, 23:59
Medlem
1989-04-20s avatar
Jaja, alla vet att alla som medverkar i programmet gör det på frivillig basis. Vi behöver inte diskutera den biten. När jag läste om klippet så fick jag dock bilden att elaka gubbar tykade en plattbystad kvinna som tiggde alldeles naken på knä om att få större bröst. Nu fick jag mer intrycket att de elaka gubbarna mer förklarade för henne att hon dög som hon är och att hon inte bör eller behöver operera sig. Kollade visserligen bara på ett klipp, men inte särskilt hjärtvärmande och inte en trafikolycka heller. Inte nödvändigtvis en politisk fråga alls.
Citera
2014-05-22, 00:36
Medlem
trulyawesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1989-04-20
Jaja, alla vet att alla som medverkar i programmet gör det på frivillig basis. Vi behöver inte diskutera den biten. När jag läste om klippet så fick jag dock bilden att elaka gubbar tykade en plattbystad kvinna som tiggde alldeles naken på knä om att få större bröst. Nu fick jag mer intrycket att de elaka gubbarna mer förklarade för henne att hon dög som hon är och att hon inte bör eller behöver operera sig. Kollade visserligen bara på ett klipp, men inte särskilt hjärtvärmande och inte en trafikolycka heller. Inte nödvändigtvis en politisk fråga alls.
Håller med dig, men allt naket är sexistiskt enligt feminister
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in