Citat:
Du är en pajas på riktigt om du inte fattar att CIA är modellerad efter KGB. Det vi ser idag i Ukraina är ett skolexempel på hur en "covert subversion" ska se ut och precis så som CIA försökte få till med Irak/ Afganistan fast så kapitalt misslyckades med.
Citat:
Och ja, Ryssland hade all rätt i världen att skicka trupp till Krim.
Nej, Putin hade inte mandat att skicka trupper till Krim och ett val är inte legitimt om främmande militärer finns på plats.
Citat:
20 000 man närmare bestämt enligt avtalen med Ukraina. Och det var innan Krim återbördades till Ryssland.
Källa tack.
Citat:
Eftersom det inte funnits någon invasion så finns inget att hemlighålla, så varför skriver du sån skit med versaler? Eller har du inte utvecklat förmågan att tänka själv än och därför måste följa västpropagandan osållad?
Uppenbarligen behöver jag skriva med versaler för att du ska fatta. Jag är uppväxt under kalla kriget, så jag vet precis vad propaganda är. Jag gissar att du däremot är betydligt yngre och inte kommer ihåg hur det var att vara sex år gammal och försöka förstå skillnaden mellan barnprogram gjorda i öst och väst. Om du hade varit det så hade du kommit ihåg att den sovjetiska propagandan alltid var bättre, mer raffinerad och mer intellektuell än den västliga propagandan.