2014-05-20, 11:51
Medlem
Den objektiva och opartiska Moderatorn får gärna flytta tråden om den är felplacerad.

Varför har inte denna stora nyhet kommit ut i svensk media må tro? Varken SVT-nyheter, Aftonbladet eller andra tidningar har tagit upp detta. Media brukar ju annars tycka om att smutskasta SD. Varför väljer man att helt hålla tyst om detta?

SD styrs av sionister - Riksdagsledamoten Julia Kronlind tar order från en Israel

Video: https://www.youtube.com/watch?v=m8K8eQyEFEI#t=18
Citera
2014-05-20, 12:10
Medlem
Stvres avatar
Ingen nyhet, SD har väl aldrig kallats för antisemiter direkt
Senast redigerad av Stvre 2014-05-20 kl. 12:12.
Citera
2014-05-20, 12:14
Medlem
Separatistens avatar
Det är väl vänstern som lever i tron att SD är nazister?
Citera
2014-05-20, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stvre
Ingen nyhet, SD har väl aldrig kallats för antisemiter direkt
Inte?
Vad jag vet kallas SD för nazister dagligen.
Citera
2014-05-20, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nattstad88
Den objektiva och opartiska Moderatorn får gärna flytta tråden om den är felplacerad.

Varför har inte denna stora nyhet kommit ut i svensk media må tro? Varken SVT-nyheter, Aftonbladet eller andra tidningar har tagit upp detta. Media brukar ju annars tycka om att smutskasta SD. Varför väljer man att helt hålla tyst om detta?

SD styrs av sionister - Riksdagsledamoten Julia Kronlind tar order från en Israel

Att SD är israel-vänligt har de väl aldrig stuckit under stol med? Åtminstonde inte under den period med JÅ som partiledare.
Citera
2014-05-20, 13:00
Medlem
Citat:

Hon tog väl inga order, hon lyssnade på önskemål. Det finns ju en del sanning i vad han sa.
Citera
2014-05-20, 13:01
Medlem
Vem bryr sig, I/P-konflikten är en marginaliserad fråga. Jag själv skiter helt i den, men skulle någon tvinga mig att ta ställning skulle jag nog säga att Israel har en stabiliserande funktion där nere. Är inte direkt övertygad SD:are, men om något fick klippet mig att gilla SD en aning mer. Men å andra sidan är jag tyvärr inte sjuk i skallen och tror på judekonspirationer.
Citera
2014-05-20, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manssmekaren
Vem bryr sig, I/P-konflikten är en marginaliserad fråga. Jag själv skiter helt i den, men skulle någon tvinga mig att ta ställning skulle jag nog säga att Israel har en stabiliserande funktion där nere. Är inte direkt övertygad SD:are, men om något fick klippet mig att gilla SD en aning mer. Men å andra sidan är jag tyvärr inte sjuk i skallen och tror på judekonspirationer.

Du e bara sjuk i ögat som inte ser och hört klippet.

Bönder som dig spelar ingen. Verkliga människor med logiskt tänkande förstår klippet. Det räcker!
Citera
2014-05-20, 13:09
Bannlyst
Tar order är vilseledande.

Vänstern och etablissemanget har allierat sig med Muslimska terrorister, så att sd ställer sig på motståndarnas sida är väl ganska naturligt

Sd är israel vänliga, och det han berättar är ju sjukt, svenska skattepengar till palestinska korrupta ledare och terrorister

Man blir så trött på alla jude besatta foliehattar, ser judiska maktkonspirationer överallt
Senast redigerad av nikeairmax 2014-05-20 kl. 13:13.
Citera
2014-05-20, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Tar order är vilseledande.

Vänstern och etablissemanget har allierat sig med Muslimska terrorister, så att sd ställer sig på motståndarnas sida är väl ganska naturligt

Du är ju verkligen inavlad märker jag. Vid vilken ålder hade du tänkt öppna ögonen och använda din egen hjärna? Sanningen svider kompis. Men lär dig att inte bli dumförklarad. Du har videobevis du inte kan förneka. Sluta lyssna på JÅ-troll och väx upp.
Citera
2014-05-20, 13:22
Bannlyst
Citat:
Du är ju verkligen inavlad märker jag. Vid vilken ålder hade du tänkt öppna ögonen och använda din egen hjärna? Sanningen svider kompis. Men lär dig att inte bli dumförklarad. Du har videobevis du inte kan förneka. Sluta lyssna på JÅ-troll och väx upp.

Ja, Obama är en reptiljude från en främmande planet som styr och kontrollerar världen, all populärkultur är judisk propaganda. Du och dina foliehatt vänner borde växa upp.

Videobevis? Ser inte någon som ger eller tar order, ser 2 människor i ett möte där man diskuterar ett gemensamt problem, allt han säger stämmer ju att svenska kyrkan håller hand med islam är ju inget nytt, att svenska biståndspengar (skattepengar) går till islamister i Gaza är heller inget nytt. Att Sveriges vänstervridna etablissemang som Sd djupt föraktar har relationer med diverse terrorstater och islamistligor är heller inget nytt

Ni nazi foliehattar kokar verkligen soppa på en spik
Citera
2014-05-20, 13:23
Medlem
CpPraktikantens avatar
SD är alltså det enda Israel-vänliga partiet och ändå hatas de av "jude-median".

Hur går detta ihop för er konspirationsteoretiker?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in