Citat:
Ursprungligen postat av
SvenAhlbin
Just därför, får man inte sina pengar man anser ha rätt till så skall inte BO njuta av dom heller
Det var mer än pengar i det ärendet, som bl.a sammanfaller med internetpoker, du läste inte ens AB:s artikel mao.
Citat:
Ursprungligen postat av
SvenAhlbin
Lämna nu denna teorin i denna tråden och ta det i AO tråden, mordet på blånegern har inget med detta att göra utan troligtvis hämnd för skotten mot ett hus nyligen mot en annan neger. Mötet skall ha skett utanför Mcdonalds och sen har man gått in i trappuppgången för att göra upp någon affär eller snacka
Du är ännu en som inte gillar att vi gräver på adressen, andra här ville göra gällande att dom gick in från Apelbergsgatan och skulle ha klippt upp grinden, vilket också var en rökridå när det kollades upp. Nu påstår du att dom möttes upp utanför donken som täcks av en hel hög med cctv-kameror och sen är vissa "saker" troligtvis enl dig, du gräver inte ens, ser att du gör samma sak i andra trådar på abok.
De flesta här har redan insett att skotten på K50 har utlöst en febril verksamhet som pekar åt Saltsjöbaden via vissa "ombud". Alla stenar ska vändas, speciellt när vi har sett att polisen sumpade ett mord, medvetet eller omedvetet, men eftersom dom inte visat intresse för att reda ut Anglaeis-fallet, får väl K50 då fungera som en ögonöppnare. Om det nu stämmer som du påstår i din 1:a post här på fb att du verkar/verkat på rikskrim (själv-outning), tyder jag det snarare som att du vill rädda ansiktet på dina kollegor som gjorde ett uselt jobb, har just sett hur illa det fungerar uppe i Norrland i ett annat ärende, så jag är inte förvånad, din 1:a post här:
(FB) Grovt vapenbrott den 3 maj 2014 i Göteborg men jag tror inte på din utsago. Vi tar artikeln en gång till i hur bra polisen arbetar med plötsliga dödsfall genom fönster:
http://www.aftonbladet.se/debatt/article11514052.ab
Den som läst denna artikel och har erfarenhet från utlandet, ser att någon verkar ha använt en "stun-gun", där offret muddrats innan denna kastas ut, och svensk rättsmedicin brukar inte leta efter sådana märken som är svårupptäckta.
Ledord för svensk gräv: Baron, som verkar vara insyltad i allt detta.