2014-05-14, 13:12
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
Vad har du gjort för att hamna där?

jagar mycket bounties med buzzard så det händer att man sprängern en PV här och där.

Har alltid haft problem med att R slänger in mig i bad sport men nu vet jag hur man kommer ur BS. Just nu är jag bad sport i 6 månader, men om du kör missions en hel dag utan att döda en jävel så kommer du tillbaka till verkligheten. Men det är väldigt jobbigt!
Citera
2014-05-14, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
jagar mycket bounties med buzzard så det händer att man sprängern en PV här och där.

Har alltid haft problem med att R slänger in mig i bad sport men nu vet jag hur man kommer ur BS. Just nu är jag bad sport i 6 månader, men om du kör missions en hel dag utan att döda en jävel så kommer du tillbaka till verkligheten. Men det är väldigt jobbigt!

Du har nog gjort annat än att jaga bounties skulle jag tro.
Om en spelare har en bounty på sig och sitter i sin PV så får man inga bad sport "poäng" när man spränger bilen.
Citera
2014-05-14, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Absolut inget fel på uppdateringen tycker jag, en skitbra superbil och 20 platser i garagen. Hur bra som helst.

8 nya missions, hur bra som helst.

En värdelös motorcykel, svängradie större än en dumptruck.

Banshee Topless, superbra.

Kommer bringa mycket glädje, men sug racen non-contant, de kommer jag inte köra, för tanken på en Long Haul eller Grand Tour utan slipstream och något annat spännande får mig att kräkas.

8 nya missions? vilka då?
Citera
2014-05-14, 13:30
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Du har nog gjort annat än att jaga bounties skulle jag tro.
Om en spelare har en bounty på sig och sitter i sin PV så får man inga bad sport "poäng" när man spränger bilen.

Förstod att någon skulle påpeka det

Det händer ju att personen du jagar blir jagad av andra som du sätter med missilen. Sedan även att dom hoppar ur sin pv för att skjuta dig och om du då spränger bilen är det kört. "Think outside the box"

Sen är man ingen ängel om någon drar en drive-by på dig, då hämnas du och skiter fullständigt i om du spränger deras bil, brukar dock lägga en bounty på 1000 på den spelaren jag vill ha för att undvika BS
Citera
2014-05-14, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Lirade i ungefär 3h igår, 90% av alla var pshycos, det beror väl på att resterande 10% inte hunnit komma upp i den graden än (mig inkluderad)
GTA V Online är ett enda stort chicken race. Antingen dödar man allt man ser eller så riskerar man själv att bli offret. Går ju inte att lista ut hur övriga spelare tänker. Den som är fredlig och defensiv blir icke långvarig.
Citera
2014-05-14, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
GTA V Online är ett enda stort chicken race. Antingen dödar man allt man ser eller så riskerar man själv att bli offret. Går ju inte att lista ut hur övriga spelare tänker. Den som är fredlig och defensiv blir icke långvarig.

Lättare att se nu vilka som är friendleys nu när man prickarna blir rödare och rödare ju mer dom skjuter på spelare och allmänt röjer.
Citera
2014-05-14, 14:24
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Lättare att se nu vilka som är friendleys nu när man prickarna blir rödare och rödare ju mer dom skjuter på spelare och allmänt röjer.

Frågan är ju vad som är mest attraktivt att jaga, en röd prick eller en vit prick?

Sen tänkte jag på om ens "mental state" kan sjunka i nivå om man håller sig i skinnet och inte dödar?
Citera
2014-05-14, 14:28
Medlem
Citat:
Men kruxet är att man får en röd prick när man dödar NPC:s också och det är bara fel tycker jag, dom borde man få döda hur mycket man vill, inte ens snuten ska lägga sig i om det hade varit i en drömvärld!
Citera
2014-05-14, 14:42
Avslutad
Nån höglevlad som vill köra missions? Måste fixa pengar^^
Citera
2014-05-14, 15:37
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Men kruxet är att man får en röd prick när man dödar NPC:s också och det är bara fel tycker jag, dom borde man få döda hur mycket man vill, inte ens snuten ska lägga sig i om det hade varit i en drömvärld!

Snuten kan lägga sig i, förutsatt att en NPC snut faktiskt är i närheten och ser ens urskiljningslösa dödande. Det vore också rätt kul om snuten punktmarkerade de med mental state = insane!
Citera
2014-05-14, 15:39
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veterani
8 nya missions? vilka då?

läs tidigare i tråden.

Vi körde ett i går som var helt jävla omöjligt, så kul med lite utmaningar!

"Crime Scene" nått hette det.
Citera
2014-05-14, 15:39
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katt93
Nån höglevlad som vill köra missions? Måste fixa pengar^^

Kommer hem från jobbet klockan 19:00 då kan vi lira.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in