Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-05-13, 17:04
Medlem
gotets avatar
Den stora porrskådisen Peter north är bög! En polare visade klipp där dom bankade på honom i tarmen!
Fy fan vad besviken jag är! Jag som gillat Peters klipp och hans arbete

Tror ni mig inte va? Här kommer bevisen:http://xhamster.com/movies/2917489/bigger_the_better_pt1_ramsey_donovan.html

http://xhamster.com/movies/2849798/bigger_the_better_pt2_matt_ramsey_and_student.html

Det finns tydligen MYCKET mer än bara dessa klipp också. Han gick tydligen här under sitt bögalias Matt Ramsey så är nog därför detta smugit under allas radar i alla dessa år.
Citera
2014-05-13, 17:10
Medlem
Burkbubbas avatar
Jo, men av vad jag har hört och läst så tjänar manliga porrskådespelare mer när dom spelar in bögporr. Kort sagt, han kanske ville ha lite cash.
Citera
2014-05-13, 17:15
Medlem
ragingcows avatar
Peter North inlede sin karriär med bögporr.
Citera
2014-05-13, 17:16
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkbubba
Jo, men av vad jag har hört och läst så tjänar manliga porrskådespelare mer när dom spelar in bögporr. Kort sagt, han kanske ville ha lite cash.

Stämmer säkert då jag också hört detsamma men ändå........ jag menar...... jag kunde inte tro mina ögon. Peter som har knullat så djävulskt många brudar! Han har råstånd och sprutar på snubbarna, dom suger av varandra. Jag mår illa när jag skriver detta
Citera
2014-05-13, 17:17
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Peter North inlede sin karriär med bögporr.

Så han började med bögerierna! Fy fan nu bojkottar vi Peter north. Han har fan gjort bort sig
Citera
2014-05-13, 17:21
Medlem
Sosan72s avatar
Ingen som har tänkt på att han kanske är bisexuell?
Citera
2014-05-13, 17:24
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkbubba
Hur pengakåt måste man vara för att som heterosexuell man bli knullad i röven av en annan? Jag har ingen aning om personen ifråga, angående läggning och dylikt, men någonting sådant gör man inte om man inte är homo- eller bisexuell.

Hur mycket pengar skulle du vilja ha för att bli påsatt i röven (om du är heterosexuell man), och tror du på riktigt att Norths utbetalning mäter detta för filmen ifråga?

Förresten kollar jag inte på bögporr, så undviker det länkade klippet.
Citera
2014-05-13, 17:26
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retrospective
Hur pengakåt måste man vara för att som heterosexuell man bli knullad i röven av en annan? Jag har ingen aning om personen ifråga, angående läggning och dylikt, men någonting sådant gör man inte om man inte är homo- eller bisexuell.

Hur mycket pengar skulle du vilja ha för att bli påsatt i röven (om du är heterosexuell man), och tror du på riktigt att Norths utbetalning mäter detta för filmen ifråga?

+1 Och på film dessutom! Få tarmen bankad för hela världen att beskåda. Jag kräver TOTAL bojkott av Peter north! ALLA här på forumet SLUTA titta på klipp med honom!

Nu när ni alla kan se sanningen här ovanför!
Citera
2014-05-13, 17:30
Medlem
Burkbubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retrospective

Förresten kollar jag inte på bögporr, så undviker det länkade klippet.

Jadu, det kan jag inte svara på men antagligen rejält pengakåt. Jag bryr mig inte direkt om vilken läggning killen i fråga har, jag hade aldrig hört hans namn innan jag läste tråden. Så jag kan inte yttra mig om någonting. Kände bara att jag ville sticka in med ett svar ändå.

Jag vill absolut inte bli påsatt i röven, det spelar ingen roll hur mycket pengar det handlar om. Jag har det jag behöver och lite till. Om jag skulle hamna i pengaknipa så finns en hel drös med grejer jag utsätter mig för istället för att få stock i röven.
Citera
2014-05-13, 17:33
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
+1 Och på film dessutom! Få tarmen bankad för hela världen att beskåda. Jag kräver TOTAL bojkott av Peter north! ALLA här på forumet SLUTA titta på klipp med honom!

Nu när ni alla kan se sanningen här ovanför!
Vill tillägga att jag dock inte har någonting emot bögar (ursäkta om mitt uttryck säger någonting annat), och till min vetskap har jag aldrig sett hans filmer heller. Namnet känns väl bekant, men kan inte direkt placera det.
Citera
2014-05-13, 17:38
Medlem
FashionMonsters avatar
Vadan
En porr-skådespelare som har sex... på film?
Detta måste folk bli upprörda över!

Thé änd is near (de cock)
Citera
2014-05-13, 17:44
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talamus
din polare är bög

Det är han inte! Han satt bara inne på den här kunskapen om "allas" vår Peter north.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in