Citat:
Ursprungligen postat av
AristoMarie
Jag har svårt att tro att ett barn plötsligt kan förändras så mycket. Jag satte ihop 6-årsdagen, 7-årsdagen och tidningens bild med den bombade skolan. Vem ska lyckas att få mig att tro att det är samma barn?
https://cdn.anonfiles.com/1399804853996.jpg
Edit. Ber om ursäkt för upprepningar.
Tack för att du är strukturerad.
Jag ser också framför mig bilden på mannens Facebook på ett litet benrangel i knät på en otäck karl…
En Bild där flickan ser skräckslagen ut, och som inte liknar den flickan som har vackra kläder och firar födelsedag!
Jag börjar tro att den riktiga Y*r* kan vara i tryggt förvar hemma hos mamma och pappa, och att det finns lite bortbytingar som ingen bryr sig om, som får sitta av tiden medan ansökningar om PUT och asyl behandlas i Sverige.
Därför ska vi inte släppa frågan om det ensamkommande flyktingbarnets identitet!
Av födelsedagsbilder framgår att barnen inte saknar något. Min erfarenhet av araber/muslimer eller annat folk från mellan östern är att ingen går hungrig, och det serveras jämt mat. Om flickan hade varit släkt, hade alla turats om att mata henne, för de gillar att nypa barnen i kinderna och i baken och känna hullet. Kvinnorna trugar och lägger på jätte portioner, och man kan inte värja sig!