Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Jo, självklart har man det. Däremot så ska inga rasfrämlingar bo här i Sverige.

Okej. Jag har perioder bott utomlands om jag träffar en tjej då ska vi ha möjlighet att flytta till Sverige och bilda familj, förutsatt att tjejen tillhör en annan ras?

Ska jag som etniskt svensk överhuvudtaget få bo och arbeta utomlands?

Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Ska man få skaffa barn med sina nära släktingar?

Nej. Vilken tur att du tog upp det!
Senast redigerad av Familydude 2014-05-10 kl. 19:26.
Citera
2014-05-10, 19:27
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familydude
Okej.Nej. Vilken tur att du tog upp det!
Så bra, då är du alltså inte för att man ska få skaffa barn med vem man vill.
Citera
2014-05-10, 19:28
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Okej. Jag har perioder bott utomlands om jag träffar en tjej då ska vi ha möjlighet att flytta till Sverige och bilda familj, förutsatt att tjejen tillhör en annan ras?

Citat:
1, Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare.

2, Sverige skall styras av svenskarna: Icke-svenskar skall ej tillåtas ha maktpositioner inom det svenska samhället.

3, Sverige skall styras för svenskarna: Alla politiska beslut skall utgå från vad som är bäst för de etniska svenskarnas intressen.
https://www.svenskarnasparti.se/punktprogram/
Citera
2014-05-10, 19:31
Bannlyst
Citat:
Sitt folk är en förlängning av den egna familjen.

Kanske det, men inte för svensken. H*n ser inte sitt folk som en förlängning av familjen.

Citat:
Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare.

Var placeras min pappa, som är bosnier men kom hit som 2-åring på sent 60-tal?
Citera
2014-05-10, 19:38
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Kanske det, men inte för svensken. H*n ser inte sitt folk som en förlängning av familjen.

Var placeras min pappa, som är bosnier men kom hit som 2-åring på sent 60-tal?

Citat:
Svenskarnas parti anser att de svenska medborgarskap som utgivits till invandrare sedan beslutet togs att göra Sverige mångkulturellt 1975[11], skall omprövas och att ickesvenskars svenska medborgarskap skall återkallas. Under den långsiktiga återvandrings- och utvandringsprocessen skall givetvis ickesvenskar säkras samma rättigheter och skyldigheter som svenskarna och eventuella avyttringar av ägande före flytt, i form av till exempel boende, skall göras till marknadsmässiga priser. Incitament för att underlätta och påskynda återvandring och utvandring bör även skapas genom att använda en del av mångkulturens kostnader till återvandringsbidrag.
https://www.svenskarnasparti.se/2013/09/07/svenskarnas-parti-lanserar-migrationspolitiskt-program/
Citera
2014-05-10, 19:39
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:

Du får väl bo i tjejens hemland om du väljer att förråda ditt folk. Det borde väl rimligtvis inte vara något du har emot, om du nu väljer bort det svenska folket till förmån för det andra, så är det väl rimligt att du också lever med ditt nya folk.
Citera
2014-05-10, 19:44
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Du får väl bo i tjejens hemland om du väljer att förråda ditt folk. Det borde väl rimligtvis inte vara något du har emot, om du nu väljer bort det svenska folket till förmån för det andra, så är det väl rimligt att du också lever med ditt nya folk.

Varför ska det landet tvingas ta större ansvar för rasblandare än sverige?
Tjejen borde ju rimligen inte hat nåt emot att bo i sverige eftersom hon har valt bort sitt folk till förmån för sitt nya folk, svenskarna.
Citera
2014-05-10, 19:45
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Tjejen borde ju rimligen inte hat nåt emot att bo i sverige eftersom hon har valt bort sitt folk till förmån för sitt nya folk, svenskarna.

Fast om Sverige säger nej till rasfrämlingar så är det bara att rätta sig efter det.
Citera
2014-05-10, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Bortsett från att man har blodsband till sitt egna barn och en mycket starkare relation till sitt eget barn än någon annans.

Fast precis på samma sätt som du delar gener med dina egna barn så delar du även en stor del av dina gener med personer som har samma etnicitet som du har. Faktum är att släktskapen mellan dig och en random svensk är lika hög som den mellan barnbarn och mor- eller farförälder;

http://www.mankindquarterly.org/samples/SalterMQXLVIII-3.pdf
http://lidemesta.cz/old/index.php?id=275
Senast redigerad av Skoll 2014-05-10 kl. 19:52.
Citera
2014-05-10, 19:48
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
De skall naturligtvis inte tvingas till det men svenskar har gång på gång visat att de bär på bra gener och mottagarlandet borde därför vara intresserad av att ta emot dessa svenskar, i annat fall så får de helt enkelt leva avskilda då svenska folkets genpool är viktigare än enskilda individers känslor.
Citera
2014-05-10, 19:48
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Det finns en tråd
Citera
2014-05-10, 19:54
Medlem
Citat:
När jag skaffar barn kommer de att få mina gener eller hur?

Vad grannens ungar har för gener bryr jag mig inte om.

Vilket bara är korkat då även andra svenskar bär på samma gener som du. På samma sätt som du har ett intresse i dina egna barn så har du även ett intresse i din etniska grupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in