Är väl inte felprissatt med tanke på att de flesta av samma årsmodell och 6-7000 mil ligger på 260-270
kruxet är att bilen är för gammal. Den kategori som äger den här typen av bilar kör sällan med bilar som är över 3 år gamla.
Så det är lite svårt att sälja gamla merca-cabbar för över 200 när köparna finns i klassen under 200 och över 400. Det gör att prissättningen är svår och det kan ta tid att få sålt bilen.
det har varigt två ägare på bilen. Den har varit mestadels avställd och stått på loge, jag har endast kört bilen under sommarhalvåret.
Bilen är i fint skick både utvändigt och invändigt.
Då jag inte har nått intresse kvar säljer jag nu denna fina bil, har ni frågor går det bra att höra av sig.
Mätarställning idag: 3445 mil
50000kr el höstbjudande
Har jag missat något eller ?
För jag letar ett objekt att renovera under sommaren, och ramlade på den här, är det ett rimligt pris så kan man ju nästan livnära sig på att renovera gamla Volvo.
det har varigt två ägare på bilen. Den har varit mestadels avställd och stått på loge, jag har endast kört bilen under sommarhalvåret.
Bilen är i fint skick både utvändigt och invändigt.
Då jag inte har nått intresse kvar säljer jag nu denna fina bil, har ni frågor går det bra att höra av sig.
Mätarställning idag: 3445 mil
50000kr el höstbjudande
Har jag missat något eller ?
För jag letar ett objekt att renovera under sommaren, och ramlade på den här, är det ett rimligt pris så kan man ju nästan livnära sig på att renovera gamla Volvo.
Det är ingen efterfrågan på dem så han lär inte få några större pengar. Skall man renovera äldre volvo så är det P1800, Amazon och PV som gäller. 144or och senare ger inga större pengar.
Den handlaren kan inte livnära sig på att sälja bilar iaf. En filial till Windahls?
Det är snarare så att handlaren kollat på blocket vad priserna för en motsvarande bil ligger på och gått efter det högsta priset som råkar vara just hos Windahls..