2013-03-26, 01:06
Bannlyst
Populistiskt försök för att locka väljare. Fattas bara nu att illegala invandrare ska få rösta om min ekonomi
Citera
2013-03-26, 01:22
Bannlyst
Daniel Sestrajcic heter ordföranden för Vänsterpartiet Malmö, en blatte alltså.

Undrar vad de riktiga Edward Persson-gåsapågarna tycker om detta, vill de liksom juggen Sestrajcic att Malmö ska bli 100% utländskt?
Citera
2013-03-26, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek
Daniel Sestrajcic heter ordföranden för Vänsterpartiet Malmö, en blatte alltså.

Undrar vad de riktiga Edward Persson-gåsapågarna tycker om detta, vill de liksom juggen Sestrajcic att Malmö ska bli 100% utländskt?

Föga förvånande att nysvenskar skall berätta för den inhemska befolkningen hur vi ska styra landet. Inte första gången.
Citera
2013-03-26, 01:49
Medlem
bernad_laws avatar
Ett fördjävla bra förslag, om det åtföljs av att alla "papperslösa", zigenartiggare, asfaltsterrorister, mullor och liknande slödder som påfinns utanför det förmodade KZ Malmö skickas ut ur landet ögonabums. Jag kan tänka mig att offra Sveriges tredje största stad om vi får ha resten ifred från packet.
Citera
2013-03-26, 10:35
Medlem
Freitag.der.13.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuuaa
Det kanske är lika bra,kör Sverige totalt i botten så kan man göra dokumentärer och reportage om oss i resten av Europa så kanske de åtminstone tar tag i sina länder och lyckas hålla åtminstone delar av västvärlden vid liv. Någon måste offras,varför inte vi? Vi gör framtiden en stor tjänst i så fall.

Ja, för tusan! Omvärlden får i skräckblandad förtjusning bevittna när afrikanska klankrigare berättar om att de gör lyckoamuletter av urbefolkningens kroppsdelar. Det kan åtminstone bli god underhållning av vansinnet.

Jag ser fram emot "The Vice guide to Malmoe"!
Citera
2013-03-26, 10:46
Medlem
Citat:
Det kanske är lika bra,kör Sverige totalt i botten så kan man göra dokumentärer och reportage om oss i resten av Europa så kanske de åtminstone tar tag i sina länder och lyckas hålla åtminstone delar av västvärlden vid liv. Någon måste offras,varför inte vi? Vi gör framtiden en stor tjänst i så fall.
Jag känner så också. Kör in i kaklet i Malmö och låt det bli ett totalhaveri. Kabla ut bilden av en brinnande Turning Torso över Sverige och världen. Skånesvenskar i exil är välkomna hit till mellansverige och till Norrland, de kan söka asyl här. Gäller dock ej V-, MP-, FP-, KD- och C-sympatisörer, de kan stanna i sin skapelse och gå under där.
Citera
2013-04-04, 00:01
Medlem
wuuaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Jag känner så också. Kör in i kaklet i Malmö och låt det bli ett totalhaveri. Kabla ut bilden av en brinnande Turning Torso över Sverige och världen. Skånesvenskar i exil är välkomna hit till mellansverige och till Norrland, de kan söka asyl här. Gäller dock ej V-, MP-, FP-, KD- och C-sympatisörer, de kan stanna i sin skapelse och gå under där.
Ja det låter inte så tokigt faktiskt,kanske måste vi inse att vi redan har förlorat en del av landet,vi byter bort Malmö mot att resten av landet får förbli fritt sen bygger vi en mur!
Citera
2013-04-04, 14:04
Medlem
Vänsterpartiet Malmö vill tillåta människohandel, koppleri och sexslavar

Citat:
Tack vare polisens hårt kritiserade REVA-projekt sitter nu en 39-årig östeuropeisk bordellmamma anhållen efter att en av hennes prostituerade åkt fast i en REVA-kontroll i Malmö.

http://www.exponerat.info/miljopartiet-vill-tillata-manniskohandel-koppleri-och-sexslavar/

MP eller V samma jävla sörja en politik som inte går ihop.
Senast redigerad av ascheberg 2013-04-04 kl. 14:10.
Citera
2013-10-08, 08:22
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ja det låter inte så tokigt faktiskt,kanske måste vi inse att vi redan har förlorat en del av landet,vi byter bort Malmö mot att resten av landet får förbli fritt sen bygger vi en mur!

Skönt att man inte äger i den stan längre då. Det har som sagt gått nedåt. Ordentligt.
Citera
2014-05-09, 15:48
Medlem
sueco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Ett fördjävla bra förslag, om det åtföljs av att alla "papperslösa", zigenartiggare, asfaltsterrorister, mullor och liknande slödder som påfinns utanför det förmodade KZ Malmö skickas ut ur landet ögonabums. Jag kan tänka mig att offra Sveriges tredje största stad om vi får ha resten ifred från packet.
Du offrar ingenting, har inte ens del i detta mer än möjligen ett par ynkliga kronor i skatt beroende på om du bor i området eller ej.
Det hjälper kanske att göra ett reservat av en bortglömd rumpdel av Sverige men sedan återstår ytterligare 1,8 miljoner som bör få sin närvaro prövad på lämpligt vis.
Citera
2014-05-09, 15:57
Medlem
LFEs avatar
Det känns som om det enda sättet vissa människor kan föra fram sina åsikter är genom att trumpa andra i radikala och ogenomtänkta utspel. Fyfasen vad tragiskt. En fristad för papperslösa...Malmö. Där om ingenstans så finns det kapacitet att integrera flera.
Citera
2014-05-09, 15:58
Medlem
LFEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorMcGooby
Populistiskt försök för att locka väljare. Fattas bara nu att illegala invandrare ska få rösta om min ekonomi

Tror du att stödet för detta är stort bland etablerade invandrare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in