2014-05-05, 13:17
Medlem
Lite flummigt inlägg lite småflummig men testar kolla här...

Har en vårdplan 6månader framöver på 3mg depo och 2mg stavar på recept som ja ska ta en av varje om dagen, problemet är jag har 2veckors intervaller på att hämta ut det, och jag äter för mycket! ja äter upp 20dagars medicin på 14dagar precis(orkar ej räkna ut hur mkt ja äter exakt i mg då), och då kommer det sluta med att en två månader för tidigt är min xanor helt slut, att jag står där helt utan... finns det möjlighet att "skriva ut" mina recept och beställa hem en extra 100burk 2mg stavar från utlandet om ja visar upp recept för tullen? har över 100st kvar o göra uttag på apoteket nu...

Sorry om flummig fråga men behöver lite hjälp börjar bli kluven funderar på hur de ska gå i slutet om ja står där helt utan annars långt innan nedtrappningen är planerad...
Citera
2014-05-05, 14:10
Medlem
KringExs avatar
Är det nice att blanda Xanor med t ex Ikto eller Stesolid?
Med tanke på att Xanoren bara sätter sig i skallen så vill man ju ha den där sköna känslan i kroppen också

Mvh
Citera
2014-05-05, 18:27
Medlem
Creepy24s avatar
Vilken är bäst i erat syfte om man vill känna sig glad uppåt etc ? Xanor eller Iktrovil vilken är bäst i det syftet ? är annars vädligt deprimerad vill känna mig glad så vilken rekommenderar ni ?
Citera
2014-05-05, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Vilken är bäst i erat syfte om man vill känna sig glad uppåt etc ? Xanor eller Iktrovil vilken är bäst i det syftet ? är annars vädligt deprimerad vill känna mig glad så vilken rekommenderar ni ?
Jag blir inte uppåt utav Alprazolam utan mer trött. Jag hade valt Klonazepam i syfte att bli lite uppåt/utåt.
Citera
2014-05-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Jag blir inte uppåt utav Alprazolam utan mer trött. Jag hade valt Klonazepam i syfte att bli lite uppåt/utåt.
Själv blir man Skit upp på det
Citera
2014-05-05, 20:09
Medlem
jangocenters avatar
Har kollat på droghopparnas priser och konstaterar att det hänt en del sen jag själv drev shop. Uppåt 20kr för 1mg Ksalol verkar inte ovanligt. Innebär inte det att jag skulle kunna ta 50kr för mina svenska 2mg stavar? (TEORETISKT!).
Citera
2014-05-05, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jangocenter
Har kollat på droghopparnas priser och konstaterar att det hänt en del sen jag själv drev shop. Uppåt 20kr för 1mg Ksalol verkar inte ovanligt. Innebär inte det att jag skulle kunna ta 50kr för mina svenska 2mg stavar? (TEORETISKT!).

På gatan runt om i många städer i sverige är det många som säljer stavar för 50kr styck
Citera
2014-05-05, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV

Testat båda 2, ja blir mer uppåt och orkar göra grejer och orkar med livet på alprazolam, på klonazepam blir jag en soffpotatis som bara vill röka brajj eller äta extra mycket o dricka o spåra....
Citera
2014-05-06, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miggisha
Testat båda 2, ja blir mer uppåt och orkar göra grejer och orkar med livet på alprazolam, på klonazepam blir jag en soffpotatis som bara vill röka brajj eller äta extra mycket o dricka o spåra....
Hehe, så olika det kan vara!
Citera
2014-05-06, 01:53
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jangocenter

Ja tyvärr är det sådana priser nu för tiden. Men det brukar oftast vara så att det är helt äkta och inga falska kopior som cirkulerar runt och på så vis bli lite dyrare vid inköp. Yes dom tar redan 50 kr i många städer för svenska 2mg stavar
Citera
2014-05-06, 01:56
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24

Hade valt Iktorivil jag i det syftet. Xanor blir jag ibland trött på och ibland en massa energi. Skumt..

Mvh
Citera
2014-05-06, 03:29
Medlem
jangocenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Ja tyvärr är det sådana priser nu för tiden. Men det brukar oftast vara så att det är helt äkta och inga falska kopior som cirkulerar runt och på så vis bli lite dyrare vid inköp. Yes dom tar redan 50 kr i många städer för svenska 2mg stavar

Mina är svenska och äkta, namn och personnummer är präntat. Tänkte mest om man kan ta 20kr för ksalol (Serbisk substandard) kan val jag ta 25kr/för pfizer apoteksvara? Jag tror kvalitén är bättre än serbernas, åtminstone 5kr. Sen håller jag med dig att prisutvecklingen har skenat de senaste 4 åren.

Adda gärna för samtalskompisar om det är tillåtet)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in