Citat:
Jag möter många människor. Jag märker tydligt hur vilt främmande människor, helt spontant och ogenerat börjar tala om invandringspolitik och de problem vi har i dag på grund av det. Ofta kommer samtalen in på sd, och ofta då att de blir"mobbade"av media.
Jag är övertygad om att det kommande valet blir något omskakande.
Det är en avgrund mellan vad media speglar och vad jag (på marknivå) Kan se. I Stockholm ^^ ^^ !
För er utanför huvudstaden, södermalm är bara en del av stockholm.
Jag är övertygad om att det kommande valet blir något omskakande.
Det är en avgrund mellan vad media speglar och vad jag (på marknivå) Kan se. I Stockholm ^^ ^^ !
För er utanför huvudstaden, södermalm är bara en del av stockholm.

Låter bra det, för jag kan lova dig, här nere i Skåne är stödet ENORMT.
Vart jag än går så diskuteras invandringen, och det är ALDRIG någon som pratar om den i en positiv anda.
Alla invandrarvänner jag har säger att nåt måste göras, de trivs inte heller med alla lata. kriminella och generellt oskötsamma som kommer hit. (De jag har kontakt med är skötsamma, bra människor så klart, annars hade jag valt att inte vara vän med dem)
Och jag kan även delge detta, SD kommer få ett stort stöd från lärare i Skåne.
Jag är vän med väldigt många lärare och alla säger att de rakt av ogillar invandrarkillarna men att tjejerna oftast är skötsamma och smarta, och att de tänker rösta SD för att göra skolmiljön bättre för de som faktiskt VILL vara där.
Så klart så är de alla rädda för att vara öppna med sina sympatier, och de pratar bara med nära vänner om detta då de vet att de kan bli av med jobbet om de pratar öppet om det.
Roligt nog så säger samtliga att de ska rösta FP när folk frågar..
så en hel del av FP's lärarstöd försvinner nog när det väl kommer till kritan.