2014-04-25, 13:52
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Provade gå och köpa det igen, men det gick inte... symbolen indikerade att jag redan har det i min ägo. Finns fortfarande inte i förrådet Jävligt mysko.

Detta är bara spekulation, men du kanske inte har tillräckligt hög level för att använda det ute i Freeroam, kommer ihåg vagt att i bland hade man vapen kvar från en Survival som man inte hade level till, de gick att använda till skotten tog slut eller så, sedan blev de oanvändbara.
Citera
2014-04-25, 14:08
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Provade gå och köpa det igen, men det gick inte... symbolen indikerade att jag redan har det i min ägo. Finns fortfarande inte i förrådet Jävligt mysko.

Har du tillräckligt hög level för att köpa det? Vet du att man kan scrolla mellan olika vapen i samma kategori?
Citera
2014-04-25, 15:16
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Detta är bara spekulation, men du kanske inte har tillräckligt hög level för att använda det ute i Freeroam, kommer ihåg vagt att i bland hade man vapen kvar från en Survival som man inte hade level till, de gick att använda till skotten tog slut eller så, sedan blev de oanvändbara.

Jag antar att jag har det (lvl 59) för jag har ju haft snipern förut. Det KAN ha löst sig nu... efter att jag spelat en survival och plockat upp heavy sniper finns den vanliga snipern i min lista, dock HELT utan ammo. Hade åtminstone 8000 skott kvar innan den försvann.

För övrigt tycker jag det har blivit mer instabilt på servrarna, åker ut titt som tätt med hänvisning till "unknown network error".
Citera
2014-04-25, 17:38
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Jag antar att jag har det (lvl 59) för jag har ju haft snipern förut. Det KAN ha löst sig nu... efter att jag spelat en survival och plockat upp heavy sniper finns den vanliga snipern i min lista, dock HELT utan ammo. Hade åtminstone 8000 skott kvar innan den försvann.

För övrigt tycker jag det har blivit mer instabilt på servrarna, åker ut titt som tätt med hänvisning till "unknown network error".
Du låser upp heavy sniper lvl 90. Den vanliga lvl 21.

Det där problemet hade jag med förr. Skitsegt. Kom in online var tredje försök ca. Och efter jag spelat några missions/race och skulle återgå till freeroaming hände samma. Grejen är att det fan aldrig var något fel på min uppkoppling eller nätverk. Det försvann efter senaste uppdateringen.
Citera
2014-04-25, 21:01
Medlem
Ratis avatar
Hur är egentligen pengafördelningen efter att man gjort ett uppdrag tillsammans med andra? Är det bara baserat på hur många killar man lyckas ha ihjäl?
Citera
2014-04-25, 22:08
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Någon som är med på olika bil möten? träffas vid butiken i Hollywood och sen åka ner till en parkering och kolla runt på bilarna och sen på kvällen är det street race?
Jag är lätt på! Sett flera såna videos på utube och blir alltid lika sugen på att vara med en själv.

Senaste bilen jag har fixat i min samling och första gången jag äger en Sentinel xs i online.
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8864/1vFsMsIBrUCSuqGgXPY4Cg/0_0.jpg
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4545/aFdxRlWE80eqn8wuHjkbYg/0_0.jpg
Citera
2014-04-26, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Hur är egentligen pengafördelningen efter att man gjort ett uppdrag tillsammans med andra? Är det bara baserat på hur många killar man lyckas ha ihjäl?
Nej alla får lika mycket så länge det inte är första gången man spelar uppdraget, då får man det dubbla. I vissa fall verkar det även vara så att de som inte har tillräckligt hög level får hälften, lite random om du frågar mig.

Att man får bättre utdelning om man presterar bra stämmer iallafall inte
Citera
2014-04-26, 15:20
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Funderar på att börja med GTA V igen, men då måste jag köpa en ny konsoll. Är det värt det?
Citera
2014-04-26, 16:01
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Funderar på att börja med GTA V igen, men då måste jag köpa en ny konsoll. Är det värt det?
Det är det bara du själv som kan svara på, då vi omöjligt vet hur just din situation ser ut.
Citera
2014-04-26, 16:17
Medlem
Citat:
Lätt. En begagnad går ju för 500 spänn.
Citera
2014-04-26, 16:25
Medlem
Ratis avatar
Citat:

Mja. Om nu dessa heist skulle dyka upp någon gång så lär det bli skoj ett tag till.
Citera
2014-04-26, 16:41
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Lätt. En begagnad går ju för 500 spänn.
500 spänn är ett PS4 spel, lätt! Kanske köper, får ju se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto