Citat:
Alla kroppar är olika men om du tagit dem bara tre dagar så tror jag inte du kommer känna av mycket alls, om du ens kommer känna av något.. Det värmer i hjärtat att du vill försöka klara dig utan, dessa psykpiller är helt galna för hjärnan, det är jag ett levande bevis för och miljontals andra, även om det hjälper så stjälper det också, ty så många jag vet fått ett rent helvete till liv när dem försökt slutat.. Många klarar inte av att sluta och dem som lider sig igenom skiten som att man inte får hjälp av vården att gå igenom skiten för dem tror en inte så blir man total förändrar som person efter att gått igenom ett livs största kaos .. helt otroligt faktiskt, tänk om jag hade varit smart för några år sedan och insett att livet är inte en dans på rosor,. det kommer alltid vara up & downs, och att så länge man inte är sjukt jävla deprimerad och självmordsbenägen så borde man först söka hjälp på alla andra sätt innan man tar till dessa "lyckopiller" ty vilket helvete jag haft i 8 månader, rullar in på månad 9 och har utvecklat tinnitus, fortfarande brainzaps, muskelsvaghet, skakningar, akthasia vilket är något av det värsta du kan drabbas av, när kroppen är i extrem oro, kan varken sitta eller stå, så fort man lägger sig ner så springer benen haha, men det har bliviti mycket bättre , första månaderna var det ren KAOS och jag var riktigt sjuk nu kan jag ialf fokusera lite och få en liten inblick om vem jag är...
men nog blir man personlighetsförändrar efter att gått igenom en livskris i den kemiska obalansen som skapas i hjärnan när drogen tas bort och att den helt plötslig ska bli i balans efter flera års bruk av en drog som läkarna tror vet jag inte hur dem kan ha missat men men ..
kan ju också nämna att jag hade inget av ovanstående när jag sattes in på medicinen, mitt enda problem var att jag var lite nedstämd.. dum som man var , ung o pantad så litade man blint på läkarna.. nu vet man bättre..
3 dagar har nog inte ens ssri:n börjat värka i din kropp så du kanske bara känner av lite yrsel och så men kanske inte ens det
Så det blir nog CT.