2014-04-23, 21:53
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ren-Potatis
Upfattade du det jag sa som sarkastiskt eller varför svarar du så konstigt? När jag var plat 5 hade jag 75% win rate med nidalee, i början av games länkade jag min lolking och skrev "nida mid". Spelade nidalee majoriteten av gamesen och blev diamond 5 en månad senare. Så det funkar faktiskt helt okej att länka sin lolking profil.

My bad sorry!

Får börja göra det kanske.
Citera
2014-04-23, 23:25
Medlem
LFCYNWAs avatar
Så jävla sjukt blivit trollad flera matcher i rad nu helt sjukt att dessa spelare inte blir bannade

haha så dra man ett normal nu och vad händer, jo våran adc lämnar det går bra nu.....
Senast redigerad av LFCYNWA 2014-04-24 kl. 00:04.
Citera
2014-04-23, 23:35
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Så jävla sjukt blivit trollad flera matcher i rad nu helt sjukt att dessa spelare inte blir bannade

Reporta! Jag inbillar mig att det funkar. lol
Citera
2014-04-23, 23:42
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA

När du rapporterar dem så skriv exakt vad de gör i kommentarerna. Kan tänka mig att Riot tar mer seriöst på en report med motivering än de vanliga trams reports som folk gör för vad som helst.
Citera
2014-04-24, 11:23
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
När du rapporterar dem så skriv exakt vad de gör i kommentarerna. Kan tänka mig att Riot tar mer seriöst på en report med motivering än de vanliga trams reports som folk gör för vad som helst.

Rapporterna går ju till tribunal, tribunal ligger nere... så...
Citera
2014-04-24, 11:52
Medlem
Nu när jag haft lite ledigt har jag spelat en del på konstiga tider och fan vad mycket roligare det där. Kvaliteten på matcherna är mycket högre och stämningen mer avslappnad. Att spela tidigt på kvällen - typ kl 17-21 - är helt värdelöst.
Citera
2014-04-24, 12:05
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
Nu när jag haft lite ledigt har jag spelat en del på konstiga tider och fan vad mycket roligare det där. Kvaliteten på matcherna är mycket högre och stämningen mer avslappnad. Att spela tidigt på kvällen - typ kl 17-21 - är helt värdelöst.

Yep, det är skönt att spela sen kväll och förmiddag.
Citera
2014-04-24, 13:01
Medlem
uh-huhs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=BwwMwOFmey4 HAHAHAHAHAHA början
Blev mycket imponerad av CLG dom har vunnit mycket fler matchen än jag trodde dom skulle göra
Senast redigerad av uh-huh 2014-04-24 kl. 13:06.
Citera
2014-04-24, 19:10
Medlem
Elgbens avatar
Vart WW djungle som nästa champ, men jag hänger inte riktigt med i svängarna, ligger oftast på +-0 i stats och mina minionkills är inte alls bra, ligger en bra bit efter motståndarnas adc å då tycker jag ändå att jag kör på rätt hårt.

Läste någonstans att det inte går att lira djungle utan runor, eller gör det inget om man hamnar efter motståndarna lite i minionkills?

Någon duktig WW här inne som kan ge mig lite tips? Har sökt på guider men en del säger ap, ad och vissa säger något mittemellan, vafan betyder det? Ska man kuta runt som dels tank, ap och ad å göra ingenting?
Citera
2014-04-24, 19:51
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
https://www.youtube.com/watch?v=BwwMwOFmey4 HAHAHAHAHAHA början
Blev mycket imponerad av CLG dom har vunnit mycket fler matchen än jag trodde dom skulle göra

Hahah början är guld

edit: På ww, bygg feral flare, botrk, randuins, banshee/spirit visage och thornmail. Och jo, du kan lätt jungla ww utan runor.
Citera
2014-04-24, 20:08
Medlem
Elgbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Hahah början är guld

edit: På ww, bygg feral flare, botrk, randuins, banshee/spirit visage och thornmail. Och jo, du kan lätt jungla ww utan runor.

Ok thx, det gör alltså inget att man hamnar efter i minionkills som djungler? Hade en i mitt team nu som hade 80 kills vid 10 min då hade jag bara 30
Citera
2014-04-24, 20:25
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgben
Ok thx, det gör alltså inget att man hamnar efter i minionkills som djungler? Hade en i mitt team nu som hade 80 kills vid 10 min då hade jag bara 30

Nä, det gör inget. Försök farma så mycket som det går dock, ganka inte före lvl 6, det är helt onödigt. Bara spring runt och döda alla camps så fort dom kommer upp. Köp en ward eller två och sätt åt dina laners så blir dom glada
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in