2014-04-22, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoA96
Någon som vet om m*lad har avlidit?

Mil*d är anhållen och väntar på häktning.
Citera
2014-04-23, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermanos

Så som jag hört från många olika personer runtomkring i Norrköping så är Mil*d avliden.
Citera
2014-04-23, 00:02
Medlem
Citat:

Är Milad mannen som blev förolämpad i kyrkan genom att hans ex-fru dök upp där medan han satt där med sin nya fru.
Citera
2014-04-23, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zladri
Så som jag hört från många olika personer runtomkring i Norrköping så är Mil*d avliden.

Jag har också hör det
Citera
2014-04-23, 00:09
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Då är alltså en tredje person avliden om det stämmer?
Citera
2014-04-23, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Då är alltså en tredje person avliden om det stämmer?

Ja då är det en från andra "sidan"
Citera
2014-04-23, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Är Milad mannen som blev förolämpad i kyrkan genom att hans ex-fru dök upp där medan han satt där med sin nya fru.

Nej det ska vara Geor*e vad jag fått höra och det var exfrun som förolämpa honom med någon kommentar, eftersom Geor*e är från tälje så vart hon förmodligen irriterad då han dök upp i kyrkan som hon går till i nkpng, dom har även barn tillsammans som hon har ensam vårdnad, förmodligen tänkte han väl gå på gudstjänsten där med sin bror och kanske träffa på sina barn samtidigt.

Här kan du även läsa något annat Geor*e varit inblandad i, rättegången var ganska nyligen.
http://lt.se/nyheter/sodertalje/1.2398495-nobbade-sangrost-slogs-blodig
Dock så har jag hört att denna Geor*e hade tafsat på denna tjej vilket LT håller tyst om, därav hennes bröders uppbackning.
Senast redigerad av Hermanos 2014-04-23 kl. 00:19.
Citera
2014-04-23, 00:15
Medlem
Vad heter kvinnan som visade fingret. Vad heter hennes nya kille?
Citera
2014-04-23, 00:18
Medlem
klokastiklassens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Finns andra möjligheter. Flickan är såld som 9åring till familj två som våldtar, tvångsgifter henne som 15åring och hon slutligen flyr och då vanhedrar familjen som köpt flickan och kräver pengar tillbaka och ger flickan skulden. Det känns som ett troligt med tanke på religion och en teori som borde komma upp och kunna bekräftas.

Svensson hade tagit kvittot på Xboxen och lämnat tillbaka den på E-giganten vid dåligt köp men det är kulturskillnader när det gäller 9-åringar, tvångsgifte, sex med minderåriga samt kvinnosynen.

Men nu är vi där vi är och så försöker vi lösa detta case först.
Syrianer håller inte på med barngiftermål, lägg ner ditt rasistsnack.
Citera
2014-04-23, 00:19
Medlem
Citat:
Nej det ska vara Geor*e vad jag fått höra och det var exfrun som förolämpa honom med någon kommentar, eftersom Geor*e är från tälje så vart hon förmodligen irriterad då han dök upp i kyrkan där hon går till i nkpng, dom har även barn tillsammans som hon har ensam vårdnad, förmodligen tänkte han väl gå på gudstjänsten där med sin bror och kanske träffa på sina barn samtidigt.

Här kan du även läsa något annat Geor*e varit inblandad i, rättegången var ganska nyligen.
http://lt.se/nyheter/sodertalje/1.2398495-nobbade-sangrost-slogs-blodig
Dock så har jag hört att denna Geor*e hade tafsat på denna tjej vilket LT håller tyst om, därav hennes bröders uppbackning.

Geo*ge är bror till M*lad?

Vem är ex-frun? Vem är hans nya tjej?
Vem är ex-fruns nya kille?
Citera
2014-04-23, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Geo*ge är bror till M*lad?

Vem är ex-frun? Vem är hans nya tjej?
Vem är ex-fruns nya kille?

Ja dom är bröder.
Vet inte vem ex-frun är eller hans nya tjej.
Ex-fruns nya kille ser du på bilden till höger en av dom avlidna.
https://www.facebook.com/294967897319210/photos/a.306291519520181.1073741829.294967897319210/306291522853514/?type=1
Citera
2014-04-23, 00:30
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Allvar? Ska du dra assyrier ellr syrianer snacket????? Det är samma sak, o kom inte med någonting annat!!
Oavsett, uppvisar denna händelse en bristande respekt för det svenska samhället, som man valt att söka beskydd, uppehälle och nystart av!

Det talas om en släktfejd i media, på vilket sätt är de två rivaliserande "familjerna" släkt med varandra? Är det enbart genom barn/barnen i den påstådda vårdnadstvisten? Eller finns ytterligare blodsband?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in