Citat:
Men samma argument kan ju gälla mannen som godtar att misshandlas grovt av sin kvinna då och då. Det är hans kropp liksom.
Självklart finns det de som säljer sex som inte mår dåligt av det enligt sig själva.
Tycker du att Sverige ska ta in mer invandrare alltså? Hallickar och horor?
Man får ju tänka sig att det blir fler som vill komma till Sverige för att försörja sig på det sättet och det är alltså något du tycker är bra?
Självklart finns det de som säljer sex som inte mår dåligt av det enligt sig själva.
Tycker du att Sverige ska ta in mer invandrare alltså? Hallickar och horor?
Man får ju tänka sig att det blir fler som vill komma till Sverige för att försörja sig på det sättet och det är alltså något du tycker är bra?
Eftersom det sker 250tusen sexförsäljningar årligen bara i Stockholm, så är det redan nu utbrett.
Ja men en misshandel ger fysiska skador, sex är njutning och skadar inte en kropp. Du kan inte dra ut svängarna hur mycket som helst bara för att du inte är tillfreds med att kvinna vill sälja sin kropp.
Ja varför inte horor, privata bordeller. Hallickar nej. Privata bordeller med en ägare helt enkelt. Är ju bra om vi kan ge jobb åt alla som vill jobba, är ju det rheinfeldt vill.
Det är kanon om vi får större utbud. Så slipper du oroa dig för att tjejer i din närhet nappar på det, för det verkar vara det jobbigaste att någons kompis/syster o.s.v jobbar med detta. Förmodligen många kompisars systrar/vänner som jobbar med det redan nu bara att det sköts i det tysta. En bra början är att acceptera detta för att inte smutskasta deras val och på så sätt få en mer öppenhet.
Allt som gör fördelar i detta landet för oss män pissar alla på. Jag vill kunna köpa sex för att jag vill, för att det är smidigt. När jag är kåt och vill ha en extra snygg tjej eller att jag helt enkelt inte har någon kk för dagen som är sugen.