Citat:
Vadå "inte har nåt annat val"? De kan tas om hand av betaldamer som väljer att göra det för att de vill tjäna pengar. Precis som en hårfrisörska väljer att klippa en kund. Precis som många människor arbetar med något, ofta saker som de kanske inte skulle välja att arbeta med om de hade ett val. En hel del människor skulle nog inte arbeta öht om de slapp.
Citat:
Jag skrev tre kunder just för att den siffran togs upp. Inte som ett exempel på random bordelldams genomsnittliga antal.
Citat:
Vi tar Holland som exempel där ju hororna betalar hyra för sin verksamhet o så kmr det ju att fungera även här i Sverige - de behöver knulla ca 6 kunder per dag för att få ihop till enbart hyran.
Om man tar emot tre kunder per månad så handlar det väl mera om en bisyssla för skojs skull lr att man är eskort. Det är också intressant att se hur eskorterna i närmsta helt försvunnit från marknaden i o med införandet av bordeller.
Om man tar emot tre kunder per månad så handlar det väl mera om en bisyssla för skojs skull lr att man är eskort. Det är också intressant att se hur eskorterna i närmsta helt försvunnit från marknaden i o med införandet av bordeller.
Se ovan.
Citat:
En sak till som jag inte vill se i Sverige i så fall är alla illegala invandrare som kommer o horar, de drar ner förtjänsten rejält för de andra prostituerade. Den utvecklingen har också blivit ett etablerat faktum i ex Holland där en illegal hora tar 5 euro för ett knull utan kondom.
Jag ser helst svensk arbetskraft inom alla områden i vårt land.
Citat:
Se ovan.
De kan gärna ta 5-6 kunder om de vill. Eller 10, 5, 20, vad de nu önskar och får ihop.