Hehe :P Blir ju nästan mörkrädd av sånt här. Bevisar gång på gång att propagandamaskinen verkligen fungerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nortexius
Här har du ett par orsaker till varför jag som flashbackare avskyr vänstern
1. jag gillar inte vänsterns invandringspolitik eller deras vurm för mångkulturalism
2. Jag gillar inte radikalfeminism där man utgår ifrån att alla jobb från frisör, Bolagschef och byggarbetare ska vara 50/50 män och kvinnor. En jämställdhetsdefinition där man utgår ifrån att biologiskt kön inte har någon som helst effekt på vårat beteende, intressen och vanor och där ett ondskefullt "patriarkat" genomsyrar samhället är inget jag ställer upp på.
3. Jag gillar inte vänsterns akademisering där flummiga och verklighetsfrämmande teorier från universiteten får styra istället för fakta.
4. Gillar inte att vänstern övergett den etniskt svenska arbetarklassen till fördel för invandrare, muslimer, radikalfeminister, homofiler och diverse andra skumma filurer.
5. Jag gillar inte vänsterns negativa attityd till kärnkraft, deras vindkraftsvurmande och deras anammande av en klimatalarmism som slår mot oss bilister.
6. Jag gillar inte vänsterns flummiga kriminalpolitik som skyller alla brottslingars brott på samhället istället för individen. Inom vänstern florerar det ett idiotiskt hat mot polisen och ett vurmande för låga straff för kriminella.
7. Jag gillar inte att stora delar av vänstern har en väldigt tolerant syn på vänsterextrema våldsgrupper som Revolutionära fronten, AFA osv.....
1. Se över moderat invandringspolitik. Luciabeslutets upprivning, kritiken mot den senaste LO rapporten, massiv ökning av invandring. Sluta vara korkad.
2. Liberalt flum inte vänster.
3. Marxistisk ekonomisk teori har fått ge vika för marknadsliberal hysteri som inte grundar sig i någon fakta. Doktorer, sociologer och nationalekonomer varnade för att förändringen av socialskyddssystemet skulle kosta mer, ändå valde man att förändra det. Man privatiserade Apoteket emot expertutlåtanden, bla bla bla.
4. Moderata åtgärder, inte socialdemokratiska (främst).
5. Vem byggde kärnkraftverken, vilket parti stod för folkomröstningen som sedan dess styr politiken i riktningen emot en avveckling? Sluta vara korkad
6. Ja, men du har fel där helt enkelt. USA och Ryssland kör hårt mot hårt. USA och Ryssland har mycket större problem med kriminaliteten. Norge är mjukast. Norge har minst problem.
7. Äh, du ska inte kunna yrka på att du vill kriminalisera en hel del svenskar och skicka ut dem ur landet bara för att de har en annan hudfärg utan att du får lite motstånd.