Kom nyss upp en tråd om arabisk reklam på bussar i stockholm. Någon hade kollat texten i google translate och kommit fram till att det stod det "rösta för en hållbar utveckling". Kan man misstänka att det är MP som varit i farten igen?
Man borde klassa miljöpartisteri som en grav bokstavsdiagnos! I Sverige talar vi svenska och därmed så ska också svenska partier göra väljarreklam på svenska och INTE på något annat språk, i synnerhet inte på rövarspråket arabiska.
Man borde klassa miljöpartisteri som en grav bokstavsdiagnos! I Sverige talar vi svenska och därmed så ska också svenska partier göra väljarreklam på svenska och INTE på något annat språk, i synnerhet inte på rövarspråket arabiska.
Tycker också att man som svensk invånare i Sverige ska kunna ta del av all information/alla budskap endast genom att använda svenska. Vi är i Sverige, ANVÄND SVENSKA FÖR FAN MP!!!
Av ovan nämnda anledning blir jag äcklad och förbannad när jag ser plagg med den förbannade amerikanska flaggen på, överallt i klädaffärer. USA är visserligen inte det sämsta landet jag vet, men vi är för fan inte USA, vi är Sverige!!!