Citat:
Hmmmmmm. Jag registrerade mig, och frågade om bl a bonusen.
Hej och välkommen till Gala, X! Först vill jag be om ursäkt för dröjsmålet.
Tack för ditt meddelande angående våra bonusar.
Vänligen klicka här för att dirigeras direkt till den aktuella bonusen. Under Regler och Villkor finner du all nödvändig information.
Lägg märke till att omsättningskravet för välkomstbonusen lyder som följande:
Låt oss hypotetiskt tänka att du deponerar 200 kronor. Eftersom vi matcher din insättning till 100%, får vi följande omsättningskrav - 200 kronor insättning + 200 kronor bonus x 20. Dessa 400 kronor totalt är endast spelbara i vår Casionodel, där du visserligen finner en rad olika spelvarianter. Värt att notera är att du kommer även att få 20 kronor per dag i 10 dagar att spela för efter din första insättning.
För att kunna ta ut vinstpengar måste omsättningskravet mötas.
Jag vill även passa på att upplysa dig om vår välkomstbonus för Bingo som fungerar lite annorlunda. Där behöver du endast spela igenom bonusbeloppet en gång innan du kan ta ut eventuella vinstpengar.
Skulle du behöva ytterligare assistans under din tid hos Gala Sverige, tveka inte att kontakta oss igen. Vår svenska kundtjänst är öppen varje dag mellan 12.00 - 00.00. Engelsk kundtjänst är tillgänglig övrig tid. Du kan också kontakta oss via telefon på 0200 896 838 - eller om du ringer från utlandet, + 46 (0) 844 683 577 - och på vår live chat.
Vänliga hälsningar,
Hugo
Gala.se Kundtjänst