2014-03-11, 21:19
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag har läst på flera ställen nu att Edwards fru varit så smal, kan nån posta en bild som stödjer det?
Typ denna bild: https://pbs.twimg.com/profile_images/378800000645783685/d20472427f34d13a6e72164d0265d6ce.jpeg.

Känns verkligen som Edward har dragit med sig Gunilla i sina matorgier (hon ser verkligen inte hälsosam ut, likblek och plufsig). Följer man de på Instagram är det nästan uteslutande mat, mat och mat som presenteras. Allt som oftast verkar de äta "kolhydratsfritt" men vem vet vad som intas när mobilkameraljuset har slockat.

Edward påtalade i något hälsoprogram att han kör något fransk diet, liknandes LCHF, och att han utesluter socker. Undra hur "strikt" han är dock?
Citera
2014-03-18, 22:59
Medlem
Arne Bajses avatar
Såg Hr Blom hos Hasselhoff. Edward var den enda underhållande gästen. Glad och trevlig, inte som de påmålade falska smilfinkarna Pernilla Wahlgnäll & Mark Levenbög.
Citera
2014-03-19, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Såg Hr Blom hos Hasselhoff. Edward var den enda underhållande gästen. Glad och trevlig, inte som de påmålade falska smilfinkarna Pernilla Wahlgnäll & Mark Levenbög.

Pinsamt dålig engelska dock, men helt klart enda behållningen i programmet!
Citera
2014-03-19, 04:16
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Sedan ett år cyklar jag faktiskt dagligen en kvart, efter frukost, på en gammal Monark-träningscykel. Dert trodde ni inte!

En kvart om dagen på träningscykel? Han gör av med mer energi när han tuggar maten han äter...
Citera
2014-03-21, 22:11
Medlem
Kloges avatar
Stabil insats av herr Blom hos Hasselhoff!
Bjuder på sig själv och de tre andra gästerna framstod som trista dönickar i jämförelse.
Stilpoäng när han spottar ut snapsen bakom soffan då det var vatten i glaset
Citera
2014-03-21, 22:19
Medlem
Kloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Bjuder på sig själv och de tre andra gästerna framstod som trista dönickar i jämförelse.

http://youtu.be/Wr0KNKfYgvQ
Citera
2014-03-21, 22:25
Medlem
Manajungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge

Japp! E.Blom är en säker spelare! HÄRLIG Frossare!!
Citera
2014-03-22, 12:28
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Fast dom två töntarna ser ju ut som övervintrade-ängsliga-fjortisar och det är ju bara tragiskt. Edward Blom står ju för vem han är och att han gillar fett och alkohol och det ska han ha cred för i dessa skittider.
Ja det tycker jag med. All jävla media och det där som skriver om hur farligt allt är. Svenskar är så rädda för vad dom stoppar i sig bara för att dom har läst något i en sunkig tidning.
Citera
2014-04-16, 10:34
Medlem
JerryCottons avatar
Har hört ryktesvägen att Edward inte tackar nej till en lina. Kan detta verkligen stämma?
Citera
2014-04-16, 17:28
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Har hört ryktesvägen att Edward inte tackar nej till en lina. Kan detta verkligen stämma?
Det har jag oerhört svårt att tänka mig. Han finner nog sina nöjen i mat och alkohol. Han och Gunilla känns inte som narkotikamissbrukare.

Vad jobbar Edward med egentligen? Hans fru verkar ha en slags managerroll åt honom, men vad gör karln? Jag ser på instagram att det verkar vara mycket nöjen, nån föreläsning och så, men mer?
Citera
2014-04-16, 20:30
Medlem
hängballens avatar
Han liknar Fredrik Lindström på nått vis.
Citera
2014-04-16, 21:25
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Det har jag oerhört svårt att tänka mig. Han finner nog sina nöjen i mat och alkohol. Han och Gunilla känns inte som narkotikamissbrukare.

Vad jobbar Edward med egentligen? Hans fru verkar ha en slags managerroll åt honom, men vad gör karln? Jag ser på instagram att det verkar vara mycket nöjen, nån föreläsning och så, men mer?

Följer honom på Instagram, det är ju bara mat och dryck. Hur försörjer sej människan, vill jag också veta.

Gillar "Partaj"s tolkning av Edvard. Klockrent! :-D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in