2014-04-16, 10:05
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Spelar ingen roll om den är bättre. Coutinho är en av dom skönaste jag testat på spelet. För övrigt tyckte jag Oscar var kass.
Jaså? Då måste jag testa honom. Inte pallat då han ser helt åt helvete dålig ut, men statsen bedrar.. Det borde jag veta vid det här laget.
Citera
2014-04-16, 10:40
Medlem
OddFellas avatar
Vad kan man spå att SIF Hulk kommer ligga runt? 400?
Citera
2014-04-16, 10:42
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Oscars UP lär väl fortfarande vara bättre. Inte mycket att hurra över hos Coutinho alltså.
Själv gillar jag Oscars up som fan. Funderar på att införskaffa hans IF.
Citera
2014-04-16, 11:16
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Själv gillar jag Oscars up som fan. Funderar på att införskaffa hans IF.
Du får en Neymar för samma pris..
Citera
2014-04-16, 11:17
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Du får en Neymar för samma pris..
Haha, sjukt ändå.

Man ska inte tänka så här, utan man ska testa om man har cashen! Jag har inte coins till att testa alla spelare, annars hade jag nog plöjt igenom det mesta.
Citera
2014-04-16, 11:21
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Haha, sjukt ändå.

Man ska inte tänka så här, utan man ska testa om man har cashen! Jag har inte coins till att testa alla spelare, annars hade jag nog plöjt igenom det mesta.
Haha precis
Citera
2014-04-16, 12:06
Medlem
Bruunkens avatar
Vad tror ni om det här laget? http://www.futhead.com/14/squads/9941125/

Ni som har spelat mycket med 352 får gärna komma med tips hur den skall spelas samt viktiga egenskaper spelare bör ha. Antar att det är viktigt att minst en av kantspringarna har ganska bra defensiva egenskaper?
Citera
2014-04-16, 12:20
Medlem
konstigkille93as avatar
Någon som kan hjälpa mig bygga ett lag? Gärna hybrid och med ganska mycket pace!

Budget: 1.4 miljoner
Citera
2014-04-16, 12:25
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Vad tror ni om det här laget? http://www.futhead.com/14/squads/9941125/

Ni som har spelat mycket med 352 får gärna komma med tips hur den skall spelas samt viktiga egenskaper spelare bör ha. Antar att det är viktigt att minst en av kantspringarna har ganska bra defensiva egenskaper?

Fett lag! Kan säkert funka. Två saker som jag tänker på när jag lirat de formationen är.

1.Om man inte har perfekta WR och bra pace på försvar samt mittfält blir det otroligt många nyckelsituationer i försvar mot potenta motståndare. Ofta jagar du efter en motståndare men kan sakna understöd centralt i planen osv.

2. När du försvarat under kontroll och erövrar boll är det väldigt viktigt med pace på Strikers. Hela ditt mittfällt har ofta droppat ner till en helt rak linje tvärs över egen planhalva som kan köra jävligt feta lobbpass (allt som det här spelet går ut på ju) på strikers.

Seria A passar sig jävligt bra för 352
Citera
2014-04-16, 12:31
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Fett lag! Kan säkert funka. Två saker som jag tänker på när jag lirat de formationen är.

1.Om man inte har perfekta WR och bra pace på försvar samt mittfält blir det otroligt många nyckelsituationer i försvar mot potenta motståndare. Ofta jagar du efter en motståndare men kan sakna understöd centralt i planen osv.

2. När du försvarat under kontroll och erövrar boll är det väldigt viktigt med pace på Strikers. Hela ditt mittfällt har ofta droppat ner till en helt rak linje tvärs över egen planhalva som kan köra jävligt feta lobbpass (allt som det här spelet går ut på ju) på strikers.

Seria A passar sig jävligt bra för 352

Tack för en utförlig och förståelig förklaring, ska ha detta i åtanke om det nu blir att jag köper det här laget. Är främst sugen på Rui Costa, ser för jävla go ut!
Citera
2014-04-16, 12:37
Medlem
bajen-95s avatar
Duger IF Mkhitaryan som COM? Jag tänkte lira han i ett 4-3-3(4)..
Citera
2014-04-16, 12:42
Medlem
Hebrs avatar
http://www.futhead.com/14/squads/9945177/

Tips på förbättringar? Tycker suarez funkar bättre som ST än CF, så valde den här formationen istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in