2014-04-13, 20:05
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Du jag anmälde mig för ett kort 21/2 2014 och har inte hört ett skit från dem, nu bryr jag mig inte så mycket och lägger inte ner något glöd på att kontakta dem.

Det har funnits liknande upplägg som WIFOG tidigare och de har med tiden slutat med konkurs, och det blir nog WIFOGs öde med tiden också.

De som har erhållit kort kan passa på att njuta så länget det går.

Jag tror dem inte går i konkurs. WIFOG har fått väldigt många användare på en kort tid, och dem får mycket inkomster. Det är konstigt att du inte fått ett SIM-kort. Om du i framtiden skulle ändra dig och vilja ha ett SIM-kort, skicka då ett direkt-meddelande till WIFOG.
Citera
2014-04-13, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
och dem får mycket inkomster.
Hur vet du att de får mycket inkomster? Sen har de utgifter också.
Jag säger inte emot, men det vore roligt att se siffror men det får man väl vänta med till bokslutet för 2014.
De måste ju ha en hel del utgifter också med reklamsäljare och hyrning av Tres nät.
Jag är väldigt nyfiken på allt det och hoppas deras affärsmodell håller...

Jag gillar Wifog men tyvärr är Tres nät dåligt på många ställen där jag rör mig.
Citera
2014-04-13, 21:38
Medlem
bmwhorans avatar
Inga räkningar helt gratis? Hur fungerar det med internet? Hur mycket internat har man?
Citera
2014-04-13, 21:55
Avslutad
Citat:
Jag tror dem inte går i konkurs. WIFOG har fått väldigt många användare på en kort tid, och dem får mycket inkomster. Det är konstigt att du inte fått ett SIM-kort. Om du i framtiden skulle ändra dig och vilja ha ett SIM-kort, skicka då ett direkt-meddelande till WIFOG.

Ja användarna ger knappast några stora inkomster det är annonsörerna som skall ge lönsamhet, men det är ju fullt möjligt att de undviker konkurs om annonsörerna stannar kvar, strular de lika med annonsörerna som de gör med användarna, så är de nog på fallrepet inom snar tid.

Att dra igång en tjänst och börja med strul direkt, ger inget gott renomé, vad jag hört så har vissa fått flera kort medan andra har fått tjata sig till kort eller blivit helt utan, den saken är helt klar det finns en del klantarslen som är anställda på WIFOG.
Citera
2014-04-13, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Gud förbjude

Kan nog hålla med dig, men som jag sagt tidigare strular de med annonsörerna lika som de gör med de som vill ha ett kort, så får de inom snar tid klappa igen.
Citera
2014-04-14, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Inga räkningar helt gratis? Hur fungerar det med internet? Hur mycket internat har man?

Ja, "internat" skulle DU säkert behöva, som inte ens fattar att du ska LÄSA INNANTILL - här i tråden, och på Wifogs hemsida ...
Citera
2014-04-14, 09:51
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran

Det stämmer att WIFOG är helt gratis. Jag tycker deras täckning fungerar utmärkt.
Citera
2014-04-14, 12:39
Medlem
fittPlusPluss avatar
Kommer inte ut på internet längre, segt
Citera
2014-04-14, 14:07
Medlem
Jag beställde mitt kort den 7 feb och fick hem det förra veckan.

För mig som inte har någon inkomst för tillfället så är kortet perfekt. Tråkigt att behöva klicka igenom reklam i tid och otid dock. Iaf i situationer där man är stressad med att man måste ringa osv :P
Sen är täckningen inte den bästa för mig.. Kan bara stå på ett ställe i hallen typ..
Citera
2014-04-14, 17:39
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAssFuck
För mig som inte har någon inkomst för tillfället så är kortet perfekt. Tråkigt att behöva klicka igenom reklam i tid och otid dock. Iaf i situationer där man är stressad med att man måste ringa osv

Men varför tittar på reklam när du ska ringa? Klart du blir stressad då!
Ring istället.
Citera
2014-04-14, 17:43
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:

Tro kan man ju alltid göra. Vad har dig för underlag till att dem inte ska gå i konkurs. Alla gratis teletjänster mig använt hittills har gått i konkurs.

Men mig hoppas verkligen att Wifog klarar sin bättre. Det är bra att oss har ett gratis alternativ att välja.
Citera
2014-04-14, 21:01
Medlem
Fungerar suveränt... ända tills man vill kolla på något streamat tv-program.
Jag kan titta i 10 minuter innan programmet slutar ladda. Då ska det tittas på reklam, och sedan uppdatera streamade programmet så att det sätter igång igen, men då börjar det ju om från början..
Nej, att titta på streamade tv-program fungerar verkligen inte, för mycket krångel för att man ska orka..
Senast redigerad av Dr.Oktor 2014-04-14 kl. 21:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in