Och samtlig mat utanför Sveriges gränser är naturligtvis Kebab och Pizza?
Jag undrar vem som är pantad.
Det är åtminstone skönt att vi är öppna med att det är just pizza och kebab som har varit det största invandringen skänkt oss de senaste 30 åren. Tur att även svenskar kan baka pizza.
Ja du är tydligen en "retard" som ditt alias antyder. Alla som har lite förstånd begriper att import av miljontals analfabeter inte kan öka välståndet.
Jag tycker att DU, KAMORA med flera med samma tankemönster är de korkade här.
Framtidsprognoser är mycket svåra att göra. Men dollarn är på väg att krascha; den har förlorat 98% av sitt värde sedan Federal Reserve grundades 1913, och allt fler länder börjar se sig om efter alternativa valutor (guld, bitcoin, aurora coin osv.).
Det är vad de närmsta åren kommer att handla om. Vad som händer i Sverige, och det som rör invandringen är inte viktigt i det stora hela. Det kan i värsta fall bli världskrig.
År 2030 börjar jag bli gammal och kommer att skjuta ut mig till ett annat land inom EU om utvecklingen i Fäderneslandet fortsätter i den här destruktiva riktningen. Och jag har redan bestämt var jag ska bo och vad jag ska göra. Jag vet exakt vad jag ska göra då.
Senast redigerad av Putsch 2014-04-14 kl. 18:38.
År 2030 börjar jag bli gammal och kommer att skjuta ut mig till ett annat land inom EU om utvecklingen i Fäderneslandet fortsätter i den här destruktiva riktningen. Och jag har redan bestämt var jag ska bo och vad jag ska göra. Jag vet exakt vad jag ska göra då.
Jag tänker mig Finland som det minst komplicerade landet att flytta till. Bor man i Vasa eller på Åland klarar man sig med svenska.
Men jag är nervös för att något mycket större håller på att hända. Då vore det nog bättre att att hålla till på någon avlägsen stillahavsö.
Det är en möjlighet, men det blir ett tysktalande land.
Eller varför inte Moruroa, Fangataufa eller Bikini.
USA har antagligen någon bas i eller i närheten av Bikiniatollen. De gjorde en massa kärnvapensprängningar där för några decennier sen. Men det är klart att det skulle kunna fungera att sneaka in där någonstans och bara försvinna...
Senast redigerad av borgi 2014-04-14 kl. 20:07.
Hela landet har blivit som Mellanöstern, dock med små enklaver av etniska svenskar som får jobba för att hålla uppe livsstilen samt gated communitys.
Säkerhetsföretagen kommer fortsätta växa och samhället går mot "Big Brother".
De etniska svenskar som kan flyttar utomlands.
Tror inte Sverige kommer bli kaos utan det kommer bli kontroll och där ingen litar på någon. Samhällsstrukturen samt fysiska byggnader kommer bli "kyliga".
I stort det som var ett tryggt och fredligt samhälle kommer bli något helt annat. Människor fjärmas ifrån varandra och utvecklingen går bakåt (vilket redan sker enligt mig).
Senast redigerad av Malingin 2014-04-14 kl. 20:11.