2014-04-13, 13:15
Bannlyst
HJÄLP!!!

kör en Dbol + Testo e kur,är inne några veckor på kuren,sen igår när jag vaknade har jag känt att det börjar stickas i brösten/bröstvårtorna!!! är det gyno/bitchtits jag håller på att få? hur ska jag motverka de på bästa sätt? har Adex+Nolva hemma just nu....tänkte köra Adex 1 Mg nu sen köra 0,5 mg i några dagar sen köra 0,5 mg varannan dag tills de försvinner? vad tycker ni?
MVH!
Citera
2014-04-13, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mean.Machine
Köp bara nolva mannen!!! Det räcker! ! Om det blir kaos så köper du letro och biter ihop och tar nolva under tiden letron skickas Nu är jag trött men säg till imorgon om det är något mer!!

Vadå ska jag bara använda nolva nu om jag får känningar? Du säger köp hem letro om de blir kaos vad menar du med kaos, kan man ej göra som killen innan detta inlägg
Citera
2014-04-13, 16:23
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G4NJAM4N
Vadå ska jag bara använda nolva nu om jag får känningar? Du säger köp hem letro om de blir kaos vad menar du med kaos, kan man ej göra som killen innan detta inlägg

Nolva brukar räcka vid känningar. Bryter det ut kör du på letro.
Citera
2014-04-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Nolva brukar räcka vid känningar. Bryter det ut kör du på letro.

Aha okej, hur mkt doserar ni nolvan när de gäller kännigar,ömher,kliar och hur länge och hur trappar ni ner etc, finns de ngt standard schema för detta?
Citera
2014-04-13, 16:52
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G4NJAM4N
Aha okej, hur mkt doserar ni nolvan när de gäller kännigar,ömher,kliar och hur länge och hur trappar ni ner etc, finns de ngt standard schema för detta?

Högt första dagen, 120-180mg, och sedan 20mg . Jag hade kört så genom resten av kuren och PCT.
Citera
2014-04-14, 00:07
Medlem
Hur många mg/dagar skall man köra på nolva efter en avslutad 25/50 kur bestående av Winstrol?
Citera
2014-04-14, 00:13
Medlem
jenny.perssons avatar
Hur länge bör man köra Nolva efter en kur på tex 6- 12 månader?

Funderade på att köra nästa kur redan 6 månader efter den senast avslutad.
Citera
2014-04-14, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Hur länge bör man köra Nolva efter en kur på tex 6- 12 månader?

Funderade på att köra nästa kur redan 6 månader efter den senast avslutad.

Skulle kört en combo av nolva,clomid samt HCG utspritt på en kur av den tiden.
Citera
2014-04-14, 01:13
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaltoMannen
Skulle kört en combo av nolva,clomid samt HCG utspritt på en kur av den tiden.

Kör som sagt Nolva, clomid är väl i princip samma sak.
HCG är jag helt ny inom men hoppas ändå jag inte är helt nedstängd.
Du har ingen aning om hur länge jag bör köra Nolva? planerat köra 40 mg i 10 dagar och därefter 20 mg i 30 dagar.

(Kuren jag låg på var, Testo E 500 mg e4d, Deca 500 mg ew och EQ 400 mg ew, frontade de första 60 dagarna med Oxar).

Tack för svar.
Citera
2014-04-14, 10:08
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Kör som sagt Nolva, clomid är väl i princip samma sak.
HCG är jag helt ny inom men hoppas ändå jag inte är helt nedstängd.
Du har ingen aning om hur länge jag bör köra Nolva? planerat köra 40 mg i 10 dagar och därefter 20 mg i 30 dagar.

(Kuren jag låg på var, Testo E 500 mg e4d, Deca 500 mg ew och EQ 400 mg ew, frontade de första 60 dagarna med Oxar).

Tack för svar.

Jag skulle verkligen rekommendera att testa på hCG. Min förra kur var 6 månader, visserligen svagare än din (700 mg testo ew +dbol front) men min PCT gick som en dans på rosor. Jag tog 500iu hCG e3d i 30 dagar innan PCT, och sedan bara standard upplägg med nolva 30 dagar. Clomid kan jag inte så mycket men kan tänkta mig det kan vara ett bra verktyg att använda också.
Citera
2014-04-14, 17:56
Bannlyst
HJÄLP!!!

kör en Dbol + Testo e kur,är inne några veckor på kuren,sen igår när jag vaknade har jag känt att det börjar stickas i brösten/bröstvårtorna!!! är det gyno/bitchtits jag håller på att få? hur ska jag motverka de på bästa sätt? har Adex+Nolva hemma just nu....tänkte köra Adex 1 Mg nu sen köra 0,5 mg i några dagar sen köra 0,5 mg varannan dag tills de försvinner? vad tycker ni?
MVH!
Citera
2014-04-14, 18:07
Medlem
Mr.Mean.Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGreenArrow
HJÄLP!!!

MVH!

Mannen nolva är jävligt aktivt i bröstens fettvävnad kör nolva Du kan köra båda om du vill Ta 100mg idag, 100 imorgon och sen tar du 40mg tills du är lugn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in