2014-04-12, 02:13
Medlem
Rednecksvedala2: varför kan inte du bara skriva rätt ut med det du vill ha sagt?
Citera
2014-04-12, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motown
Som jag minns det åkte han själv, men jag kan ha fel. Med tanke på hur mycket han hade druckit tror jag inte heller någon var intresserad av att åka med i bilen. han sa inget om att komma tillbaka vilket han heller inte gjorde. Det lär ha varit tämligen ointressant för honom att komma tillbaka då det sket sig med det tilltänkta ragget. (Julia A).

Hittar inte vad som nämnts tidigare i tråden om festen, så just nu kan jag inget komma på att tillägga såvida du inte har någon specifik fråga.

Om du läser inlägg 4379 från 2011-09-03 så är det någon som med största sannolikhet var på samma fest som nämner en medpassagerare till BW och även en annan bil.

Se även efterföljande sidor där detta diskuteras. Tankar runt detta?
Citera
2014-04-12, 11:39
Medlem
Rednecksvedala2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamya
Rednecksvedala2: varför kan inte du bara skriva rätt ut med det du vill ha sagt?
Kan jag vara så mycket tydligare än så här. Jag får inga svar. så hur ska jag då kunna gå vidare.

Till pu.
1. hur kom du ner till stan ?
2.vad gjorde du på stan i 2 1/2 timma utan att någon såg dig.
3. Hade du gömt sprit någonstans , med tanke på att dit minne kommer och går.
4. från jes...a så behöver man inte gå igenom buskarna , så varför gjorde du det.
5. vilken tid kom du upp till mig , och varför?
6. Sa du varför du kom upp , eller var du tyst
7. Bad du mig aldrig att vara alibi för dig den natten?
8. Tvättade du av dig i mitt kök?
9. var var du riven någonstans?
10. hur länge var du hos mig?
11. När gick du, och vart gick du.
12. lånade du en tröja av mig.
13. Använde du din bil för att åka till statt, efter vi vägrat dig och A,l att åka med oss?
14. Skjutsade jag dig till sjukhuset dagen efter för att hämta din bil?
15.Varför gick du inte ner frivilligt till polisen när jag bad dig göra det ?
16. har du någonsin tänk efter , eller är du bara likgiltig inför det som hänt?
17. Mer jag tänker på det . mer kommer jag ihåg
Citera
2014-04-12, 13:35
Medlem
Greenskys avatar
Mariestad är en liten stad, det är ett begränsat urval av trovärdiga gm. Lösningen på Helena-fallet torde vara betydligt närmre om BW samt P*r J*nas Pr*tz orkade bemöda sig genom att skriva och redogöra för sig själva och vad de gjorde aktuell natt, så vi kan stryka dom en gång för alla(??????) genom uteslutningsmetoden. Lite rattfylla och dylikt är inget att skämmas för då vi talar om ungdomsåren två decennier tillbaka så sånt är förlåtet och glömt, berätta nu er version av nämnda natt tack.
Citera
2014-04-12, 15:58
Medlem
Rednecksvedala2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Mariestad är en liten stad, det är ett begränsat urval av trovärdiga gm. Lösningen på Helena-fallet torde vara betydligt närmre om BW samt P*r J*nas Pr*tz orkade bemöda sig genom att skriva och redogöra för sig själva och vad de gjorde aktuell natt, så vi kan stryka dom en gång för alla(??????) genom uteslutningsmetoden. Lite rattfylla och dylikt är inget att skämmas för då vi talar om ungdomsåren två decennier tillbaka så sånt är förlåtet och glömt, berätta nu er version av nämnda natt tack.
Är det någon som har koll på var dom håller sig, Jag är villig att ringa eller att åka att prata med dom. I all välmening förstås. Känner ju båda. Så det vore kul att se och höra vad dom har att säga
Senast redigerad av Rednecksvedala2 2014-04-12 kl. 16:02.
Citera
2014-04-12, 19:44
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rednecksvedala2
Är det någon som har koll på var dom håller sig, Jag är villig att ringa eller att åka att prata med dom. I all välmening förstås. Känner ju båda. Så det vore kul att se och höra vad dom har att säga

Vore ju jäkligt bra om du kunde fixa det. Pryt* bor väl i M-stad igen. Wallberg däremot....Finspång har jag för mig var på tapeten och/lr Alvesta. Någon annan som har bättre koll?
Citera
2014-04-12, 20:29
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:

Pry*z har väl berättat i tråden vad han och dem han spenderade kvällen/natten med gjorde. Har för mig att han skrivit att han och de andra stod i kön till korvkiosken när Statt hade stängt, när de såg Helena gå förbi. Var det inte någon efterfest de gick till sedan? (Kan minnas fel om det sista.)
Citera
2014-04-12, 20:30
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Vore ju jäkligt bra om du kunde fixa det. Pryt* bor väl i M-stad igen. Wallberg däremot....Finspång har jag för mig var på tapeten och/lr Alvesta. Någon annan som har bättre koll?

BW bor väl i Alvesta?
Citera
2014-04-12, 21:20
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Pry*z har väl berättat i tråden vad han och dem han spenderade kvällen/natten med gjorde. Har för mig att han skrivit att han och de andra stod i kön till korvkiosken när Statt hade stängt, när de såg Helena gå förbi. Var det inte någon efterfest de gick till sedan? (Kan minnas fel om det sista.)

Är du säker på att det är samma Pr*tz vi talar om?
Citera
2014-04-12, 21:30
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Är du säker på att det är samma Pr*tz vi talar om?

Vem menar du?
Citera
2014-04-12, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rednecksvedala2

Här har du dom, Peter!

http://www.ratsit.se/19681225-Bjorn_Ingemar_Vallberg_Alvesta/cMX5n831of4ZcM71hpHvZ0GGVdyR6fwjLyn26J0O_50

http://www.ratsit.se/19670625-Par-Jonas_Werner_Prytz_Mariestad/56r4whaZkwrUci-lIzbXjLFrXns4JMqigzQTwNWR1mM

http://www.ratsit.se/19670816-Erik_Hondrup_Andersen_Bjasta/nic_eZZlCQz72YyIDMKTnt1ozvG1dLfxrSlcgcpRFg4

Lägger till E.A när jag ändå håller på. Han har nog precis som P.R inte haft det alldeles lätt att gå vidare i livet efter det som han har utsatts för!
Citera
2014-04-12, 21:43
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Vem menar du?

Nicket: prytz67, är det han som du/ni tror är P*r Jo*as P*ytz?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in