2014-04-12, 20:07
Medlem
usmccs avatar
Dessa jävla idioter söker efter saker att klaga på överallt. Fan va less man är på dem. De söker efter rasism överallt. För dem är rasism vad som helst. En knuff på gatan, en hård blick på bussen eller ja, vad fan som helst.

Patetiskt beteende. Islam kan dra åt helvete.
Citera
2014-04-12, 20:11
Medlem
retepm.s avatar
Alltså avskaffa den där antivita-lagen(hmf) nu. Kan de säga svenne ostraffat ska det inte finnas såna lagar.
Citera
2014-04-12, 20:21
Medlem
Påminner om ett "Nigga moment":

https://www.youtube.com/watch?v=Zhgwy9y5ttA

antar att detta även kan drabba andra folkslag.
Citera
2014-04-12, 20:22
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talgoxen
Han ler inte.

Av texten framgår det att de var ganska många. Ju fler man är desto närmre vågar man gå.
Om det är "hatbrott" att råka stöta ihop med folk så lär våra fängelser blir totalt överbelagada.
Citera
2014-04-12, 20:58
Medlem
Buddisch13s avatar
En skärmdump på kommentarerna som försvann från FB-sidan

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=21j55bk&s=8#.U0mMLFV_tdA
Citera
2014-04-12, 21:31
Medlem
DirtyJobs avatar
Haha typiskt Facebook, lägg upp en status så delas den till förbannelse och alla tror det är sanning.
Det är bara anmäla, ett väldigt vanligt ord bland vissa personer.
Någon la upp kopplingen med händelsen i Farsta och genast undrar jag om det har gjorts en höna av en fjäder.
Jag brukar hålla mig borta från sådana här trådar men när ska människor oavsett ras/färg osv börja respektera varandra överhuvudtaget. Motsättningarna skapas inte bara från ett håll.
Citera
2014-04-12, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
En skärmdump på kommentarerna som försvann från FB-sidan

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=21j55bk&s=8#.U0mMLFV_tdA

Hoppas de coola muslimerna blir anmälda för dessa grova hot. Sedan tycker jag att vi skickar dem med första planet till ingenmansland.

Uppenbarligen har dessa idiotbrudar muckat med väktaren, han har då sagt åt dessa att backa och kanske tryckt någon bakåt med handen. Då har dessa flickor i samrådan och samförstånd hittat på en falsk historia, hoppas dessa brudar blir anmälda med. Dessa nationaliteter är kapabla till vad som helst, illa!
Citera
2014-04-13, 04:08
Bannlyst
Citat:
Jag blev väldigt frustrerad över vaktens uttryck och krävde direkt att han visar oss sitt leg eller uppger sitt namn, då jag jobbade tidigare som vakt vet jag att Ordningsvakter ska alltid medföra sitt förordnande och en legitimation som de på begäran av envar i normalfallet ska visa upp.

Detta stämmer väl inte?

Länk Denna ordningsvakt säger ju något helt annat, så vafan gäller?

Personligen så tycker jag bara det är tramsigt att hålla på att begära legitimation så fort något inte är till ens fördel. Vad ska man göra med namnet? ringa till chefen och skvallra?
Citera
2014-04-13, 07:42
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Detta stämmer väl inte?

Länk Denna ordningsvakt säger ju något helt annat, så vafan gäller?

Personligen så tycker jag bara det är tramsigt att hålla på att begära legitimation så fort något inte är till ens fördel. Vad ska man göra med namnet? ringa till chefen och skvallra?

Sedan är han inte ordningsvakt heller utan väktare. Ser för övrigt inte särskilt svensk ut, skulle kunna vara öststatare.
Citera
2014-04-13, 07:47
Medlem
itsmesillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Haha din jävla incestfödda whitetrash du kanske ska sluta hänga så mycket på avpixlat och exponerat och hänga mer på lagen.nu så du kan lära dig hur det fungerar med skadestånd? Eller?

Vaknat på fel sida? Lilla vän jag vet hur det ser ut med anm o krav som DO får in från dessa verkligen incestfödda
Citera
2014-04-13, 09:01
Medlem
irishrages avatar
Jag promenerar en hel del i Stockholm, många invandrare håller till vänster på trottoaren medan jag själv håller till höger och så undrar de varför de får en axel???
Citera
2014-04-13, 09:05
Medlem
Sverige2025s avatar
Det är väl den vanliga högen med DO pengar som lockar dessa kvinnor. För cascha ca 100.000 kr skattefritt om måste provocera fram ett hatbrott eller påstå på ett trovärdig sätt att man är utsatt för ett hatbrott.

Glöm inte att dessa kvinnor har ingen rätt att vara i Sverige, deras religion tillhör inte vårt kulturarv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in