2014-04-12, 18:03
Avslutad
Man håvar ju in RP och cash i Capture. Rätt ball e det!
Citera
2014-04-12, 18:25
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
När jag körde runt i typ 50 min utan att dö eller skada något så ploppade det fram en brons och senare en silver grej som jag fick RP av. Vad var det?
Du fick två "Awards" för att ha uppnått särskilda mål.
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/awards
Citera
2014-04-12, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Du fick två "Awards" för att ha uppnått särskilda mål.
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/awards
Jag har glömt lösenordet. Du råkar inte veta på rak arm vilka det var?
Citera
2014-04-12, 19:13
Medlem
PrebenBoegballes avatar
Funderar på att dra ihop ett crew med militärtema. Det är tänkt att vi klädda i uniform och sittandes i militära fordon ska utföra militära operationer tillsammans som att exempelvis spränga upp folks Adders, döda folk, samt göra annat skit som att spela uppdrag etc. Är någon på?
Citera
2014-04-12, 19:13
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Värst vad dött det är nu för övrigt. Knappt några fulla lobbyer och alla är i olika ändar av kartan.

Skämtar du eller? Tycker att massvis med sessioner är fyllda. Sen om man joinar en capture eller en DM så gäller det att joina med en host som vet hur man hostar. Dvs nån som stänger och öppnar matchmaking innan timern gått ut så man slipper starta en capture med 4 pers.

För övrigt så är jag med i ett crew med båda xbox och ps3 spelare där några av moderatorerna eller löjtnanterna är såna jävla fittskallar att man vill leta upp dom och spräcka deras jävla känsliga skallar.

Det här crewet har ett forum och jag skämtade om att rap-fans inte kan skilja på dur och moll och då blir jag bannad från forumet av en av idioterna som gillar rap...Hur jävla känslig får man vara? Jävla amerikaner, det är tur att ps3 sidan av crewet till mesta del är schyssta iaf.
Det är efter såna här incidenter man önskar att man hade hackingkunskaper så man kunde våldsföra sig på dom överkänsliga idioterna.
Citera
2014-04-12, 19:17
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Absolut skall jag behålla pengarna, hehe. Om Rockstar märker något och justerar pengarna spelar ingen roll för mig. Lite kaosartat bara att ens första session på ett tag börjar med att man blir bombad av ett jetplan

Du kommer inte få dom pengarna och om nån tar bountyn så kommer den inte heller få pengarna. R* fixade den glitchen för längesedan. Men om du vill klara dig undan med bountyn i behåll (du får bland annat en award och rp för det) så är ett tips att köa omkring i tunnlarna under Los Santos. FOlk kommer åka omkring och vara rakt ovanför dig och bli frustrerade.
Citera
2014-04-12, 19:40
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag har glömt lösenordet. Du råkar inte veta på rak arm vilka det var?

Helt omöjligt att veta eftersom att det finns väldigt många och den enda som vet vad du gjorde för att få dem är du själv.

Du kan se i pausmenyn när du spelar vilka du har låst upp.
Citera
2014-04-12, 19:42
Medlem
Drevs avatar
Level 100 nu..
Ska jag vara glad eller tänka över mitt liv...?
Citera
2014-04-12, 19:56
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItWasJustified
Du kommer inte få dom pengarna och om nån tar bountyn så kommer den inte heller få pengarna. R* fixade den glitchen för längesedan. Men om du vill klara dig undan med bountyn i behåll (du får bland annat en award och rp för det) så är ett tips att köa omkring i tunnlarna under Los Santos. FOlk kommer åka omkring och vara rakt ovanför dig och bli frustrerade.

Inte de som ser den lilla pilen på din blipp som indikerar om den spelaren är över eller under dig.
Citera
2014-04-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Helt omöjligt att veta eftersom att det finns väldigt många och den enda som vet vad du gjorde för att få dem är du själv.

Du kan se i pausmenyn när du spelar vilka du har låst upp.
Okej, ska kolal det. Men jag tänkte efter som det enda jag gjorde var att åka runt i 40 min+ så borde väl det smalna av alternativen?
Citera
2014-04-12, 20:32
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Level 100 nu..
Ska jag vara glad eller tänka över mitt liv...?

Jag har sedan december gått från level 119 till 120. Allt beror alltså på hur mycket du spelar!
Citera
2014-04-12, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Jag har sedan december gått från level 119 till 120. Allt beror alltså på hur mycket du spelar!
Du har ju fuskat för att komma dit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in